آغاز برنامه مدیریت مصرف برق در خوزستان ، الزام ادارات به کاهش 50 درصدی بار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور از اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق در خوزستان از روز شنبه خبر داد.

آغاز برنامه مدیریت مصرف برق در خوزستان ، الزام ادارات به کاهش 50 درصدی بار

کیومرث زمانی اظهار کرد: از روز شنبه (اول خردادماه) برنامه های مدیریت مصرف در شبکه سراسری و خوزستان اجرا خواهد شد بنابراین ادارات و دستگاه های دولتی، ملزم به کاهش 50 درصدی بار مصرف برق در ساعات اداری و 90 درصد در ساعات غیر اداری هستند.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: از روز شنبه تمامی صنایع به ویژه صنایعی که تفاهم نامه امضاء کرده اند، ملزم به رعایت مفاد تفاهم نامه مدیریت سیستم ها هستند. سایر صنایعی که در این راستا اقدام نکرده اند، در اولویت قطع برق قرار خواهند گرفت.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: مراکز حساس شرکت های دارای دیزل ژنراتر یا مولد برق پشتیبان باید آماده به کار باشند تا در صورت نیاز، از این ظرفیت استفاده شود.

زمانی بیان کرد: از روز شنبه مصرف برق مراکز مجاز تولید رمز ارز نیز ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده فعالیت مراکز غیر مجاز، مردم می توانند از طریق اپلیکیشن برق من و سامانه 121 این موضوع را اطلاع دهند تا به صورت فوری به موضوع رسیدگی شود و نسبت به جمع آوری این مراکز و معرفی به مراجع قضائی اقدام شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: از مردم می خواهیم نسبت به مدیریت مصرف برق اهتمام جدی بورزند. 82 درصد مصرف برق خوزستان، خانگی است بنابراین مدیریت این بار بسیار مهم است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57521

به "آغاز برنامه مدیریت مصرف برق در خوزستان ، الزام ادارات به کاهش 50 درصدی بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز برنامه مدیریت مصرف برق در خوزستان ، الزام ادارات به کاهش 50 درصدی بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید