احتمال حضور چمران در انتخابات شورای شهر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - رییس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر این که شخصا دوست ندارم برای شورا ثبت نام کنم به دلیل آنکه این عرصه به جوانان سپرده گردد، می گوید هنوز ثبت نام نکرده ام اما برای تصمیم گیری باید با دوستان و مردم مشورت کنم.

احتمال حضور چمران در انتخابات شورای شهر

به گزارش ایسنا، چمران در جمع خبرنگاران در خصوص معین افراد برای نام نویسی در شورای شهر تهران گفت: برنامه ریزی منسجم و پیچیده ای برای شوراها اجرا شده که باید سعی کنیم آن را ساده تر کنیم تا برای شوراهای سراسر کشور افراد را انتخاب کنیم البته نیمی از این کار اجرا شده است ولی تهران را هنوز شروع نکردیم و کمی زمانبر خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس تصمیم شورای مرکزی ائتلاف مقرر شد که 9 نفر توسط این شورا برای شورا انتخاب شوند تا این موضوع از انتخابات ریاست جمهوری مجزا گردد. این 9 نفر افرادی هستند که به صورت تخصصی برای شوراها انتخاب و فعالیت می نمایند. بی تردید داشتن دیدگاه سیاسی و انقلابی بودن لازم است ولی شوراها باید به صورت تخصصی انتخاب شوند.

چمران افزود: این 9 نفر مسائل شورای شهر را برنامه ریزی می نمایند و از 15 نفر متخصص در رشته های مختلف شهری استفاده خواهند کرد به این ترتیب گروهی 24 نفره تشکیل خواهد شد و در خصوص اسامی که توسط مجمع مجازی چند هزار نفره معرفی می شوند، در نهایت افراد معرفی شده سه برابر ظرفیت مورد احتیاج ثبت نام شورای شهر تهران هستند و یک برابر ظرفیت را انتخاب خواهند کرد. امیدواریم از این جهت افراد متخصص و خوشنامی برای شورا انتخاب شوند.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ثبت نام خود نیز برای شورای شهر تهران اظهار کرد: هنوز ثبت نام نکرده ام خودم دوست ندارم بیایم به دلیل این که عرصه را به جوانان بسپاریم اما به دلایلی همچون بحث تجربه، دوستان این تکلیف را می نمایند و اگر مردم هم ضرورتی بدانند قطعا در خدمت آنها خواهم بود.

وی در ادامه گفت: باید در خصوص ثبت نام تصمیم بگیرم در این راستا با مردم و دوستان مشورت خواهم کرد آنها که می شناسند می گویند شرکت کنم.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آنالیز گزینه شهرداری تهران نیز اظهار کرد: هنوز برای شهردار به صورت مصداقی صحبت نکرده ایم اما برای شورا و شهرداری شاخص هایی را تعیین کردیم که قطعا آنها را اعلام خواهیم کرد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52723

به "احتمال حضور چمران در انتخابات شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حضور چمران در انتخابات شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید