استقبال مردمی از در دومین روز نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دومین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی یزد با استقبال خوب مردم، علاقه مندان و فعالان حوزه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های این استان همراه بود.

استقبال مردمی از در دومین روز نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی یزد، هنرمندان 25 استان کشور تولیدات و محصولات خود را در 205 غرفه در معرض دید و عرضه قرار داده اند.

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از تنوع بالایی برخوردار است و زیلو، حصیر، نقاشی روی شیشه، خاتم کاری، قلمزنی، سفالگری، چاقوسازی، صنایع چوب و عروسک و... از جمله محصولات استان ها در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد است.

حضور هنرمندان صنایع دستی کشور و تنوع ارائه محصول، صنایع دستی ماندگار استان ها، موسیقی دلنشین نواحی مختلف کشور، لباس محلی رنگین و زیبای اقوام مختلف ایرانی و... عامل افزایش حضور بازدیدکنندگان در این نمایشگاه شده است.

یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی یزد از بیست و دوم آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی یزد شروع شده و تا بیست و ششم این ماه ادامه خواهد داشت.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2504

به "استقبال مردمی از در دومین روز نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مردمی از در دومین روز نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید