امیری: به خاطر قراردادم نتوانستم به لرستان بروم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ترکیه هم پیگیرم و با علیرضا بیرانوند هماهنگ هستم که او به نمایندگی کارها را انجام می دهد و ان شاالله یاری ها به دست شما خواهد رسید.

امیری: به خاطر قراردادم نتوانستم به لرستان بروم

با بیرانوند هماهنگم و هر کاری از دستم بر یاید انجام می دهم

برخلاف علیرضا بیرانوند که به یاری هم استانی های سیل زده اش در لرستان شتافت وحید امیری به خاطر حضور در فوتبال ترکیه نتوانست به ایران بیاید و به همین خاطر در پیامی ویدئویی ضمن همدردی با مردم سیل زده و هم زبان هایش گفت: به خاطر سیلی که گریبان هم استانی ها و همشهری های عزیزم را گرفت، بسیار ناراحتم. کسانی که من با آنان بزرگ شده ام و جایی که از آن خاطره ها دارم. ناراحتی من زمانی بیشتر شد که متأسفانه به خاطر قراردادی که داشتم، نتوانستم در این لحظات کنار شما باشم.

امیری تاکید نمود: قول می دهم به محض ورود به کشورمان در آنجا حضور پیدا کنم و هر کاری که از دستم بربیاید برای شما عزیزان انجام دهم. البته در ترکیه هم پیگیرم و با علیرضا بیرانوند هماهنگ هستم که او به نمایندگی کارها را انجام می دهد و ان شاالله یاری ها به دست شما خواهد رسید.

لازم به ذکر است بیرانوند با هماهنگی باشگاه پرسپولیس اقلامی را برای مردم سیل زده لرستان به خرم آباد و شهرسای سیل زده فرستاد.

3-165

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6087

به "امیری: به خاطر قراردادم نتوانستم به لرستان بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: به خاطر قراردادم نتوانستم به لرستان بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید