اولین بازیکن تمدیدی پرسپولیس معین شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در حالی که ملی پوشان پرسپولیس در بحرین به سر می برند ابراهیم شکوری دیروز در پاسخ به اینکه چه زمانی قرار است تمدید قرارداد بازیکنان این تیم انجام گردد گفت: به محض اینکه بازیکنان از بحرین بازگردند باشگاه مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد شروع خواهد نمود.

اولین بازیکن تمدیدی پرسپولیس معین شد

اما در میان بازیکنانی که قرارداد آن ها در سرانجامی فصل به سرانجام می رسد دو بازیکن در اردوی تیم ملی حضور ندارند؛ مهدی شیری و امید عالیشاه. شرایط مهدی شیری که فعلا تعیین نیست و گفته می گردد در صورتی که پرسپولیس پیروز به جذب یک مدافع راست مطمئن گردد احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد، اما امید عالیشاه با توجه به عملکرد این فصلش در فهرست تمدیدی های یحیی گل محمدی حضور دارد و سرمربی سرخ ها تاکید به حفظ این بازیکن نموده است. البته کاپیتان دوم پرسپولیس هم معمولا در سال های گذشته بدون حاشیه قرارداد خود را تمدید نموده است.

عالیشاه پیش از این در یک برنامه تلویزیونی اعلام نموده بود هنوز از طرف باشگاه با این بازیکن برای تمدید تماس نگرفته اند. اما گفته می گردد با توجه به درخواست یحیی این بازیکن بعد از تعطیلات پیش رو به باشگاه خواهد رفت تا اولین بازیکن تمدید سرخ ها لقب بگیرد. عالیشاه در صورت تمدید نهمین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری خواهد نمود. بازیکنی که البته جدایی کوتاهی از این تیم برای سپری کردن خدمت سربازی خود داشت. وینگر تهاجمی پرسپولیس در صورت تمدید قرارداد خود باسابقه ترین بازیکن یک دهه اخیر در این باشگاه لقب خواهد گرفت.

خبرورزشی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60734

به "اولین بازیکن تمدیدی پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بازیکن تمدیدی پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید