بازی با استقلال تماشاگرپسند می گردد، تیردروازه حریف اصلی ما است!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال تهران گفت: با توجه به شرایط دو تیم، فردا باید شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشیم. استقلال در هفته های اخیر خوب بوده و توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. البته ما هم تمرینات خوبی را انجام داده ایم و بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار هستند.

بازی با استقلال تماشاگرپسند می گردد، تیردروازه حریف اصلی ما است!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل اقتصادی تیم پارس رفع شده است؟ توضیح داد: مسائل همچنان پابرجا است و ادامه دار خواهد بود. البته وزارت نفت مقصر نیست بلکه مصوبه مجلس باعث شده تا یاری به تیم های نفتی دیگر وجود نداشته باشد. بنابراین باید این موضوع را به وسیله مجلس پیگیری کنید.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که چند درصد از مطالباتتان را دریافت نموده اید، گفت: بحث درصد نیست. بازیکنان ما از دو سال پیش طلبکار هستند و هنوز به مطالباتشان نرسیده اند.

سرمربی پارس جنوبی جم اضافه کرد: تیم هایی چون پارس جنوبی، صنعت نفت آبادان و تیم هایی که در جنوب کشور هستند همه به وسیله وزارت نفت ارتزاق می کردند. مردم آنجا تنها سرگرمی شان فوتبال است. بنابراین مسئولان باید یاری نمایند تا این تیم ها سرپا مانده و باعث شادی مردم جنوب شوند. بودجه ما هم آنقدر زیاد نیست. به جرأت می توانم بگویم رقم قرارداد یک بازیکن در تیم های بزرگ که دو بازی هم در یک فصل انجام نمی دهد معادل بودجه یک سال تیم ما است.

وی گفت: الان تعدادی از بازیکنان در تیم ما هستند که رقم قرارداد آنها بین 200 تا 400 میلیون است و این نشان می دهد که دریافتی آنها چقدر کم است.

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص شرایط تیمش گفت: ما نسبت به فصل گذشته 16 تغییر داشته ایم. دو باخت خفیف برابر تراکتور و پرسپولیس داشتیم اما متاسفانه تیر دروازه، حریف ما شده است و ما در چند بازی گذشته هر چه زدیم به تیردروازه حریفان خورده اما کوشش می کنیم تا با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

وی در خصوص وضعیت استقلال هم گفت: استقلال در کنار چند تیم دیگر در این فصل شانس قهرمانی است. به جدول نگاه نکنید. این جدول کاذب است و استقلال می تواند در کنار دیگر مدعیان یکی از شانس های قهرمانی باشد.

کمالوند در خصوص انجام بازیها هر سه یا چهار روز یکبار گفت: بعضی ها در این خصوص می گویند چرا در لیگ انگلیس، تیم ها سه روز یکبار بازی می نمایند، باید به انها بگویم کشورهای اروپایی فاصله نزدیکی با هم دارند و می توان در عرض یک روز 8 کشور اروپایی را تماشا کرد اما در اینجا فاصله بین شهر جم و تبریز کیلومترها است و یک اختلاف 35 درجه ای با یکدیگر دارند. بنابراین، این منطقی نیست که بخواهیم این دو موضوع را با یکدیگر قیاس کنیم. بهتر است بگوییم تیم ملی احتیاج به اردو دارد. باید فشار بازیها بیشتر گردد و ما هم به خاطر تیم ملی قبول می کنیم.

وی در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که چرا وزارت ورزش می تواند به استقلال و پرسپولیس از لحاظ اسپانسر یاری کند ولی وزارت نفت نمی تواند، گفت: جوابی ندارم بدهم زیرا اگر بخواهم صحبتی هم بکنم تنش ایجاد می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16349

به "بازی با استقلال تماشاگرپسند می گردد، تیردروازه حریف اصلی ما است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با استقلال تماشاگرپسند می گردد، تیردروازه حریف اصلی ما است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید