با نیم بوت زنانه چه بپوشیم؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پوشیدن نیم بوت زنانه برای بسیاری از افراد به دلایل مختلف کار مسئله ای است؛ زیرا در این افراد حس شلخته بودن ایجاد می نماید یا احساس می نمایند ساق پاهایشان کوتاه تر و مچ پاهایشان پهن به نظر می رسد. اما چرا وقتی افرادی را می بینیم که از این سبک نیم بوت پوشیده اند این احساس ایجاد نمی گردد؟ در این مطلب از خبرنگاران روش هایی برای خوشتیپی با نیم بوت زنانه را ارائه می کنیم که باعث پهن به نظر رسیدن مچ پایتان نگردد.

با نیم بوت زنانه چه بپوشیم؟

با نیم بوت دخترانه چه بپوشیم؟

انواع مختلفی از نیم بوت وجود دارد. شما می توانید از نیم بوت در فصل پاییز و بهار بهره ببرید. پس باید حتماً یک جفت از آن را داشته باشید. این راهنما چند راه حل خوب برای پوشیدن نیم بوت معرفی می نماید؛ همچنین نکاتی برای رسیدن به ظاهری زیبا و لاغر با پوشیدن این کفش های زیبا را ارئه می نماید.

به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به استایلی متفاوت لازم نیست دقیقاً همین سبک نیم بوت ها را داشته باشید، از این راهنما به عنوان ایده هایی برای پوشیدن کفش های خودتان بهره ببرید.

1- قرار دادن شلوار در نیم بوت زنانه

شلوارتان را درون نیم بوت قرار دهید تا از لحاظ ظاهری پاهای کشیده تری داشته باشید. بسیاری از شلوارهای جین این امکان را فراهم نمی نمایند که شما بتوانید به راحتی شلوار را درون نیم بوت قرار بدهید، به همین دلیل بهترین گزینه لِگ ها هستند.

2- چند تا زدن پایین شلوار

چند تا زدن پایین شلوار جین ظاهری دوست داشتنی با نیم بوت به وجود می آورد. خصوصاً اگر کمی از مچ پایتان معین باشد. این کار باعث می گردد مچ پا پهن به نظر نرسد. این استایل با شلوارهای جین جذب فوق العاده می گردد. درصورتی که پایین شلوارهای راسته یا گشاد را چند تا بزنید باعث می گردد پاهایتان کوتاه به نظر برسند.

3- یک تا زدن پایین شلوار

در هنگام پوشیدن شلوار جین به خاطر داشته باشید که به نمایش گذاشتن مچ پا نکته کلیدی برای آن است تا لاغر به نظر برسید.یکی از راهکار ها برای اینکه بتوانید این فاصله بین نیم بوت و شلوار جین را فراهم کنید، آن است که یک بار پایین شلوارتان را تا بزنید. بهتر است شلوار جین بلند باشد تا قسمت تا زده بلندتر گردد، زیرا این کار استایل شما را زیباتر می نماید.

در این میان اگر نمی دانید که با بوت های ساق بلند چه بپوشید مطلب با بوت ساق بلند زنانه چه بپوشیم؟ را بخوانید.

با بوت ساق بلند زنانه چه بپوشیم؟

4- نیمه تا زدن پایین شلوار

یکی از راه هایی بسیار راحت نیمه تا زدن پایین شلوار است. این کار استایلی ساده و راحت به شما می دهد که در کنار یک مانتو گشاد و یک عینک آفتابی شیک ظاهری فوق العاده برای آخر هفته ای به یاد ماندنی ایجاد می نماید. اگر می خواهید ظاهری جالب تر داشته باشید بهتر تای شلوار هم اندازه نباشند؛ آن ها را به یک اندازه تا بزنید ولی با زوایای مختلف.

5- پوشیدن جوراب روی لِگ

شاید پوشیدن جوراب روی لِگ برای شما هم مشکل باشد، اما ارزش امتحان کردن دارد. اگر جوراب را زیر لِگ بپوشید باعث می گردد که مچ پایتان پهن به نظر برسد و این چیزی است که از آن فرار میکنیم.

راهنمای خرید نیم بوت زنانه (جامع) : زیبایی را با پاییز و بهار قسمت کنیم

چند نکته را برای پوشیدن جوراب روی لِگ در نظر داشته باشید:

  • پوشیدن جوراب روی لِگ باعث می گردد که استایلی بانمک وزمستانی داشته باشید. برای این کار بهتر است از رنگ های خنثی بهره ببرید تا از جلب توجه جلوگیری کنید.
  • جوراب های کوتاه تر برای این کار بهتر هستند زیرا کمتر جمع می شوند و به همین دلیل مچگای شما پهن به نظر نخواهد آمد.
  • از پوشیدن جوراب روی شلوار جین واقعاً خودداری کنید، مگر اینکه شلوار جین کاملاً جذب ونازک باشد، زیرا در غیر این صورت شلوار جین زیر جوراب جمع می گردد و ظاهر خوبی ایجاد نمی نماید.

6- استایل تکرنگ با نیم بوت زنانه

ایجاد ظاهری تکرنگ روشی ایده آل برای پوشیدن نیم بوت هایی است که کمی بلند هستند. احتمالاً شما هم برای پوشیدن نیم بوت هایی که کمی بلندتر هستند دچار مشکل گردیده اید زیرا مچ پا را کتاملاً می پوشاند. یک جوراب شلواری مشکی یه همراه یک دامن راسته مشکی شما را به یک خط باریک تبدیل می نماید و در این صورت دیگر اندازه نیم بوتتان به چشم نخواهد آمد. برای اینکه ظاهرتان یکدست نگردد بهتر است از پیراهن هایی که طرح دارند بهره ببرید. جوراب شلواری های قهوه ای را با نیم بوت قهوه و خاکستری ها را نیز با هم بپوشیدومی توانید جوراب شلواری خردیلی تان را با نیم بوت قهوه ای روشن هماهنگ کنید.

برای مشاهده مدل های کفش های زنانه از لینک کفش زنانه و دکمه زیر بهره ببرید.

7- جوراب شلوار رنگی بپوش!

با پوشیدن جوراب شلوار های رنگی به همراه نیم بوتتان به ظاهرتان کمی رنگ اضافه کنید.

اگر تا کنون فکر می نموده اید که نیم بوت فقط برای فصل های سرد سال است بهتر است قبل از اینکه بخواهید نیم بوتتان را با بوت ها برای زمستان بعدی کنار بگذارید، از این ایده ها استفاده نموده وبرای فصل بهار ظاهری شیک و متفاوت برای خود به وجود آورید. در انتها از شما دعوت می کنیم مطلب راهنمای خرید نیم بوت زنانه را هم مطالعه کنید.

منبع: babble

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: وبلاگ بامیلو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 895

به "با نیم بوت زنانه چه بپوشیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "با نیم بوت زنانه چه بپوشیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نیم بوت زنانه چه بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید