بلاتکلیفی استقلالی ها برای آغاز تمرینات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، براساس برنامه قبلی قرار است تمرینات تیم استقلال دو روز دیگر آغاز شود، اما به دلیل لغو مسابقات لیگ برتر شاید این برنامه تغییر کند.

بلاتکلیفی استقلالی ها برای آغاز تمرینات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از اینکه مسابقات لیگ برتر به حالت تعلیق درآمد، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تمرینات آبی پوشان را به مدت 10 روز تعطیل و گفت که آغاز تمرینات از تاریخ 26 اسفند ماه خواهد بود.

در ادامه اعلام شد که مسابقات لیگ برتر تا سرانجام فروردین ماه برگزار نخواهد شد. به دنبال این مسئله، قرار شد که تمرینات استقلال بین تاریخ دوم تا پنجم فروردین سال 99 آغاز شود، اما کادر فنی استقلال به این نتیجه رسید که تمرینات در همان تاریخ 26 اسفند سال جاری برگزار شود.

همچنین به هروویه میلیچ و بودروف دو بازیکن خارجی که در کشورهای خود به سر می برند، اعلام شد که در تاریخ 26 اسفند ماه در تمرینات حضور داشته باشند، اما از آنجایی که شیوع ویروس کرونا در کشورمان گسترش پیدا کرده است، مشخص نیست که آیا تمرینات استقلال در همان تاریخ برگزار می شود یا نه.

علاوه بر این برخی مربیان نیز در خارج از کشور به سر می برند و به دلیل نبود پرواز، نتوانسته اند به ایران بازگردند. این بلاتکلیفی باعث شده است که آبی پوشان به صورت دقیق ندادند که تمرینات شان آیا در تاریخ 26 اسفند ماه از سر گرفته می شود یا نه.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25233

به "بلاتکلیفی استقلالی ها برای آغاز تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی استقلالی ها برای آغاز تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید