بهترین رستوران های کوش آداسی کدام اند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر به ترکیه سفر کرده اید و به دنبال جای ساحلی، دنج و مناسب برای خوردن غذا در این کشور هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران های کوش آداسی است. می خواهید چند روز از تابستان یا بهار خود را در ترکیه بگذرانید، بهترین مکان که مطمئنا مورد دلخواه شما نیز خواهد بود، کوش آداسی است. رستوران های کوش آداسی خیلی زیاد هستند، و ما در اینجا به چند مورد اشاره کردیم و توضیح مختصری داده ایم امیدواریم برایتان مفید باشد.

بهترین رستوران های کوش آداسی کدام اند؟

رستوران های کوش آداسی برای همه توریست ها ،رستوران و غذاهای متنوع دارد، و همچنین دارای غذاهای محلی و بین المللی است، برای همین از بابت غذا در این ساحل خیالتان راحت باشد و رفتن به سفر را از دست ندهید.

معرفی رستوران های کوش آداسی:

رستوران آولو

اگر به دنبال غذاهای محلی ترک هستید، بهترین رستوران، رستوران آولو است، در این رستوران غذاهای ترکی و مدیترانه ای وجود دارد که با نگاه کردن به غذا ها به علت داشتن رنگ و بوی خوب اشتهای شما را چند برابر می کندک

این رستوران کوش آداسی آولو دارای اینترنت رایگان می باشد و شما می توانید تا زمانی که غذایتان آماده می شود، از اینترنت استفاده کنید و اگر کار اینترنتی دارید، انجام دهید؛ که این باعث می شود وقت شما هدر نرود و از این فرصت بهترین استفاده را بکنید.

در این رستوران صندلی هایی در فضای باز هم دارد، که می توانید آن ها را هم برای نشستن انتخاب کنید تا موقع خوردن غذا از فضای باز استفاده و لذت ببرید.

رستوران قصر

اگر به دنبال غذاهای متنوع و گوناگون هستید از بین رستوران های کوش آداسی، رستوران قصر را انتخاب کنید. غذاهای این رستوران آنقدر متنوع است که شما را در انتخاب حتی سردرگم می کند. در منوی این رستوران غذاهایی مثل : غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، ترکی، چینی و غذاهای مخصوص گیاه خواران را مشاهده می کنید.

در این رستوران موسیقی زنده اجرا می شود، پیشنهاد می شود در فضای باز این رستوران بشینید و از موسیقی زیبا هم لذت ببرید.

کبابی حسن کولکوقلو

این رستوران کوش آداسی در طبقه بالای هتل افه بوتیک واقع است و به خاطر شیک بودن و خوشمزه بودن کباب هایش مشهور بوده، و اسمش بین همه مردم پخش شده است. غذا خوردن در این رستوران به خاطر شیک بودن، اشتها را چندین برابر می کند.

در این رستوران شما می توانید با پرداخت 50/22 لیر صبحانه ترکی سفارش داده و میل نمایید.

رستوران هالیدی

از بهترین رستوران های کوش آداسی، رستوران هالیدی این است. اگر شما کباب یا پیتزا دوست دارید، حتما به این رستوران بروید؛ کباب و پیتزا های فوق العاده و خوشمزه ای دارد. در این رستوران حتما کباب والی را امتحان کنید، پشیمان نمی شوید و هزینه آن زیاد گران نیست. شما تنها با پرداخت 35 لیر می توانید این غذا را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

بعد از صرف غذا در این رستوران پیشنهاد می کنیم، به مغازه های کنار این رستوران بروید، و باقلوای ترکی که مشهور است را بخورید.

رستوران اوستا کاظم از بهترین رستوران های کوش آداسی

این رستوران عمر 60 ساله دارد؛ نمای بیرونی این رستوران خیلی زیبا است برای همین بیشتر مردم را به خودش جذب می کند. این رستوران دارای غذاهای متنوع دریایی است؛ که بیشتر مردم ماهی کباب این رستوران را دوست دارند.

داشتن کارکنان مهربان، تحویل سریع غذا و خوشمزه بودن غذا به شما این انرژی را می دهد ، که یک بار دیگر به این رستوران بیایید و از خوردن غذا های این رستوران از آن لذت ببرید.

رستوران بلک اند وایت

از بهترین رستوران های کوش آداسی می توان ، رستوران بلک اند وایت را گفت. اگر شما در بازار ماهی کوش آداسی هستید، احساس می کنید گشنه اید، حتما به این رستوران مراجعه کنید. صبحانه های این رستوران عالیست و حرف نداره.

رستوران اوز اورفا

اگر از بین رستوران های کوش آداسی به دنبال رستوران حلال می شد رستوران اوز اورفا را انتخاب کنید، که رستوران مشهور و طرفداران زیادی دارد ، و سعی می کند غذاهایی طبق طبع مشتریانش درست کند. این رستوران به خاطر مشتریانش از امتیاز بالایی برخوردار است ؛ داشتن محیط دوست داشتنی و غذا های خوشمزه و کارکنای مهربان ،شما را به رستوران جذب می کند.

رستوران اوز اورفا ،هفتمین رستوران از بین رستوران های کوش آداسی به شمار می آید.

رستوران اوکسا مارینا

این رستوران از بین 403 رستوران های کوش آداسی چهل و سومین رتبه را به خود اختصاص داده است؛ با اینکه رتبه چهل و سه است، ولی با داشتن نمای زیبا طرفدار زیادی دارد.

این رستوران رو به دریا است و فضای جذاب و زیبایی دارد؛ برای همین استقبال بیشتری پیدا کرده است.

رستوران کوردون

اگر به دنبال غذا های فست فود هستید، این رستوران بهترین گزینه است؛ و حتی اگر دنبال غذاهای بی نمک هستید، این رستوران را برای شما پیشنهاد می کنیم. تحویل غذا در این رستوران خیلی سریع انجام می شود. این رستوران در بلوار 50 آتاتورک واقع شده است.

رستوران های فروش ماهی از بهترین رستوران های کوش آداسی

مردم برای خرید ماهی به بازار ها می فرایند، برای همین اینجا به جاذبه گردشگری تبدیل شده است؛ و بدون شک رستوران های زیاد و متنوعی در اطراف این بازارها واقع شده است. در این رستوران فقط ماهی کباب و نان و سالاد میل می شود و تجربه خوب برای شما است پس حتما امتحان کنید. قسمت جالب این رستوران این است که، می توانید ماهی دلخواهتان را از بازار ماهی بخرید و به فروشنده رستوران بدهید، تا ماهی را برای شما بپزد.

0

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دلتابان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40254

به "بهترین رستوران های کوش آداسی کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های کوش آداسی کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید