ترامپ: مردم کارولینای شمالی باید دو بار رای دهند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داده است تا مردم ایالت کارولینای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر دو بار رای بدهند.

ترامپ: مردم کارولینای شمالی باید دو بار رای دهند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه گفت: مردم ایالت کارولینای شمالی باید در انتخابات نوامبر دو بار رای دهند، یک بار به صورت حضوری و دفعه دیگر به صورت پستی.

بر اساس این گزارش، درخواست ترامپ در حالی مطرح شده است که دو بار رای دادن بر اساس قوانین آمریکا جرم محسوب می شود.

ترامپ در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی کارولینای شمالی، در پاسخ به سئوالی درباره امنیت رای گیری به صورت پستی، تاکید کرد: به آنها اجازه بدهید یک بار به صورت حضوری و یک بار به صورت پستی رای بدهند. اگر سیستم آن طور که آنها می گویند خوب است، بی شک آنها قادر به رای دادن نخواهند بود.

جاش اشتاین دادستان کل ایالت کارولینای شمالی در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا بی محابا و آشکار مردم را به نقض قانون تشویق می کند تا به او در ایجاد هرج و مرج در انتخابات ما کمک کند. مطمئن باشید که رای خواهید داد ولی نه برای دو بار. من هر آنچه در قدرت و اختیاراتم باشم انجام خواهم داد تا عزم و اراده مردم در انتخابات نوامبر به نمایش گذاشته شود.

ترامپ بارها رای گیری پستی را محکوم کرده است. وی بدون ارائه سند و مدرکی بارها مدعی شده است که دموکرات ها به دنبال تقلب و کلاهبرداری در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر از طریق رای گیری پستی هستند.

رای گیری به صورت پستی در آمریکا مساله جدیدی نیست، در سال 2016 میلادی از هر چهار رای یک رای به صورت پستی بوده است. کارشناسان بر این باورند که تقلب و کلاهبرداری در رای گیری پستی در آمریکا بسیار نادر و استثنایی است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39691

به "ترامپ: مردم کارولینای شمالی باید دو بار رای دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مردم کارولینای شمالی باید دو بار رای دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید