تمجید ویژه ژاوی از دیونگ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اسطوره باشگاه بارسلونا آینده روشنی را برای هافبک هلندی آبی واناری ها متصور است.

تمجید ویژه ژاوی از دیونگ

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که خود بین سال های 1998 تا 2015 در تیم اصلی بارسلونا عضویت داشت و به همراه آندرس اینیستا، خط میانی قدرتمندی را در این تیم شکل داده بودند، آینده روشنی را پیشِ روی فرنکی دیونگ می بیند. این هافبک هلندی که تابستان 2019 از آژاکس جدا و به جمع آبی واناری ها ملحق شد، فصل گذشته پتانسیل خود را با وجود ناکامی بارسا نشان داد.

ژاوی در گفت وگوی زنده در اینستاگرام رسمی مسابقات جام دنیای 2022 گفت: زمانی که بارسلونا فرنکی دیونگ را جذب کرد، خشنود شدم. حتی در اینستاگرام برای فرنکی آرزوی موفقیت کردم و او هم پاسخ گفت سپاسگزارم، بازی برای بارسلونا افتخار است. من دیونگ را فوتبالیستی می دانم که می تواند دوره ای را در بارسلونا رقم بزند.

وی اضافه نمود: به طور حتم او برای تیم ملی هلند نیز یکی از بهترین بازیکنان نسل خود در جام دنیای 2022 قطر خواهد بود و از این بابت تردیدی ندارم. فرنکی هنوز بازیکن جوانی است. به اعتقاد من دیونگ بازیکن فوق العاده ای است که واهمه ای از بردن توپ به مناطقی که ممکن است کار برایش سخت گردد، ندارد. فرنکی بازیکن خوبی است.

سرمربی کنونی السد قطر توضیح داد: بدیهی است که بارسلونا به بازیکنانی در سطح عالی احتیاج دارد، در غیر این صورت نقدها همواره وجود دارد. وقتی به بارسلونا ملحق می شوید بهترین بازیکنان دنیا یعنی مسی، گریزمان، پیکه، بوسکتس و تراشتگن را کنار خود می بینید، به همین منظور احتیاج به زمان دارید تا خودتان را با فرهنگ و زبانی مختلف وفق دهید.

ژاوی در ادامه یادآور شد: حتی کار برای من و اینیستا که تازه به بارسلونا پیوسته بودیم، سخت بود، زمانی که من 23 ساله بودم و آندرس 20 ساله. سخت است که در باشگاهی عظیم تفاوت را رقم زد. فرنکی دیونگ، فرنگی دیونگ است. او کاری با اینیستا، با من و یا با بوسکتس ندارد و بازیکن کاملاً متفاوتی است.

اسطوره باشگاه بارسلونا اعلام نمود: دیونگ بازیکن خیلی توانمندی است و سازمان دهنده این نسل از بازیکنان هلند خواهد بود. او توانایی این را دارد که تیم را از خط میانی سازمان دهد و تردیدی از این بابت ندارم. هلند بدشانس بود که به جام دنیای 2018 صعود نکرد، اما حالا نسلی از بازیکنانی را دارد که واقعاً خوب هستند و می توانند به دستاوردهای عظیمی برسند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45551

به "تمجید ویژه ژاوی از دیونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید ویژه ژاوی از دیونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید