فراوری 5 هزار صابون ضدعفونی بدون الکل برای مبارزه با کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، 5 هزار قطعه صابون و 15هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده بدون الکل برای مبارزه با کرونا در مشهد فراوری شد.

فراوری 5 هزار صابون ضدعفونی بدون الکل برای مبارزه با کرونا

مهدی درویش زاده فراوریکننده محصولات ضدعفونی در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: برای مبارزه با ویروس کرونا و با یاری به مردم توانستیم تا به امروز 5 هزار قطعه صابون و 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده فراوری کنیم.

او ادامه داد: صابون ارگانیک بدون حساسیت در بحران کرونایی توسط متخصصان داخلی در مشهد و تایید سیب سلامت فراوری شد، این محصول آرایشی بهداشتی خاصیت دارویی دارد و هم فاقد الکل بوده است.

فراوریکننده محصولات ضدعفونی گفت: مواد تشکیل دهنده آن نمک، H2O و کلر و بعضی گیاهان داروئی بوده و در روز نخست به صورت رایگان بین 16 هزار واحد فعال در مشهد توزیع شد.

درویش زاده اضافه نمود: در کنار فراوری این صابون ها دو محلول ضدعفونی کننده ویژه دست و سطوح و فضا های سرپوشیده فراوری شده که توزیع آن نیز همانند صابون ها در روز نخست رایگان است.

او ادامه داد: باتوجه به مسائل زیست محیطی که در اثر مصرف محصولات ضدعفونی کننده به وجود می آید، عواقب آن بعد از پدیده کرونا دیده می گردد، به همین منظور سعی کردیم محصولاتی فراوری کنیم که در آن ها الکل استفاده نگردد، ولی خاصیت ضدعفونی کنندگی هم داشته باشد، لذا به این ترتیب ایجاد حساسیت های تنفسی و پوستی از بین می رود.

/ف. ح

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25029

به "فراوری 5 هزار صابون ضدعفونی بدون الکل برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 5 هزار صابون ضدعفونی بدون الکل برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید