جتسیمانی در خانه هنرمندان روی صحنه می رود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نمایش جتسیمانی نوشته سیاوش پاکراه و کارگردانی امیرحسین دوانی از اواخر مردادماه در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می رود.

جتسیمانی در خانه هنرمندان روی صحنه می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه اجرایی، امیرحسین دوانی طراح صحنه و لباس که طی سال های گذشته در پروژه های نمایشی به عنوان طراح صحنه و لباس، مدیر فراوری و دستیار کارگردان و برنامه ریز حضور داشته از روز یکشنبه 27 مردادماه نمایش جتسیمانی نوشته سیاوش پاکراه را در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می برد.

دوانی در این مدت علاوه بر فعالیت در حوزه طراحی صحنه، تجربه هایی را در حوزه چیدمان و کارگردانی نیز داشته که از جمله می توان به آثاری چون رویداد روند معمول و روزی روزگاری پامنار اشاره نمود.

سیاوش پاکراه هم که در این پروژه به عنوان نویسنده حضور دارد، در سال های گذشته علاوه بر نویسندگی و کارگردانی آثار متعدد نمایشی پیروز به دریافت جوایزی از جشنواره های تئاتری کشور شده و نگارش متن جتسیمانی در حوزه جریان سیال ذهن چندمین همکاری مشترک پاکراه و دوانی در حوزه تئاتر است که پس از همکاری مشترک این دو هنرمند در نمایش کوررنگی این بار در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می گردد. این در حالی است که امیر شمس و شاهو رستمی به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سامانه تیوال مراجعه نمایند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11397

به "جتسیمانی در خانه هنرمندان روی صحنه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جتسیمانی در خانه هنرمندان روی صحنه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید