حذف زود هنگام خاتم اردکان از جام باشگاه های دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در سرانجام روز دوم از مرحله گروهی جام باشگاه های دنیا تیم والیبال خاتم اردکان با قبول شکست برابر آسکو رسوویا لهستان از صعود به نیمه نهایی بازماند.

حذف زود هنگام خاتم اردکان از جام باشگاه های دنیا

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از مرحله گروهی رقابت های والیبال جام باشگاه های دنیا 2018 شب گذشته(چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار از گروه B در حالی به سرانجام رسید که خاتم اردکان با قبول شکست برابر نماینده لهستان از صعود با نیمه نهایی بازماند و ساداکروزیرو برزیل نیز در عین ناباوری از حضور در بین چهار تیم سرانجامی ناکام ماند.

در دومبن دیدار از گروه B جام باشگاه های دنیا از ساعت 23 تیم خاتم اردکان مهمان آسکو رسوویا لهستان بود که در سرانجام اردکانی ها با ارائه نمایشی نه چندان مطلوب در سه ست پیاپی نتیجه را به میزبان این دوره از رقابت ها واگذار کردند تا با قبول دومین باختشان هیچ شانسی برای صعود فه مرحله نهایی نداشته باشند.

در این برای خاتم اردکان، عادل غلامی، قاسم کارخانه، حسن صنوبر، محمد طاهر وادی، علی طبری، اکبر ولایی و فرهاد نظری افشار به عنوان لیبرو از ابتدا وارد زمین شدند اما در نهایت در برابر دیدگان طرفداران پر تعداد رسوویا ست های بازی را با امتیازهای 21-25، 21-25 و 11-25 واگذار کردند.

در سوی مقابل آسکو رسوویا نیز با کسب دومین پیروزی خود جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را گرفت.

هم چنین پیش از این دیدار تیم سادا کروزیرو برزیل که سابقه سه دوره قهرمانی جام باشگاه های را در کارنامه دارد در حالی رو در روی ترنتینو ایتالیا نهاده شد که با توجه شکست در دیدار نخست بازیکنان سادا محکوم به پیروزز بودند اما در نهایت این ترنتینو بود که موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد برزیلی ها بگذرد تا ضمن قطعی کردن صعودش به نیمه نهایی حکم حذف سادا از جام باشگاهای دنیا را امضا کند.

به این ترتیب پیش از سرانجام دور گروهی، حضور چهار تیم فاکل روسیه، ترنتینو ایتالیا، آسکو ریوویا لهستان و لوبه ایتالیا در مرحبه نیمه نهایی تعیین شد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2741

به "حذف زود هنگام خاتم اردکان از جام باشگاه های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف زود هنگام خاتم اردکان از جام باشگاه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید