خبرنگاران نامزد حوزه دهلران: نقش مجلس قوی در ایجاد دولتی توانمند انکارناپذیر است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایلام - خبرنگاران - نامزد حوزه انتخابیه دهلران گفت: مجلس قدرتمند و کارآمد نقشی انکارناپذیر در ایجاد دولتی توانمند و متعهد و وزرایی کاردان و دلسوز دارد.

خبرنگاران نامزد حوزه دهلران: نقش مجلس قوی در ایجاد دولتی توانمند انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگاران، بهزاد علیزاده در گفت و گویی خبری گفت: یک مجلس توانمند، قوی و یکپارچه با رای اعتماد و انتخاب وزرایی با تجربه و متعهد قادر به شکل دهی یک دولت توانمند است و این مجلس به اشخاص دارای صلاحیت لازم برای اداره یک وزارتخانه رای اعتماد می دهند.

وی اضافه کرد: مجلس توانمند و متحد باید هدایت گر دولت نیز باشد و اولین لازمه تشکیل چنین مجلسی با افزایش دامنه و قدرت انتخاب مردم ایجاد می شود تا مردم افرادی با مشخصات و ویژگی های لایق مجلس قوی را انتخاب کنند.

علیزاده در مورد برنامه های خود در صورت راهیابی به مجلس هم یادآور شد: توسعه بخش های مختلف کشاورزی یکی از اولویت های ویژه در شهرستان های حوزه انتخابیه است که تقویت سرمایه گذاری در زیرساخت های کشاورزی از جمله سرمایه گذاری در حوزه توسعه آبیاری های نوین، مکانیزاسیون، افزایش فضاهای کشاورزی تحت کنترل مانند گلخانه ها، کشت و توسعه گیاهان داروی و تولید محصولات مختلف کشاورزی براساس موقعیت و استعدادهای طبیعی هر منطقه از این جمله است.

وی پیگیری حذف موضوع قوانین مزاحم بهبود فضای کسب و کار در عرصه تولید کالا و خدمات را از دیگر اهم برنامه های خود در صورت ورود به مجلس برشمرد و یکی از اولویت های خود در مجلس یازدهم را تلاش برای بهبود فضای کسب و کار دانست.

علیزاده با تاکید بر آنکه در صورت احراز رای مردم، شفافیت، صداقت، وفای به عهد را سرلوحه کار و عملکرد خود قرار خواهد داد، گفت: در صورت انتخاب برای پیدا کردن مجاری قانونی جدید و اصلاح قوانین قبلی در جهت تسریع تحقق خواسته ها و مطالبات مردم این حوزه تلاش می کنم.

وی اضافه کرد: هدف و نقش خطیر وکالت مردمی در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی در سطح کلان نظارت بر توسعه امور کشور و درک مقتضیات کلی جامعه و مهمتر ارائه راهکار صحیح و عالمانه برای مسائل اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی، رفاهی و درمانی حوزه انتخابیه ام است و هدفم همسو با فراهم کردن راهکاری قانونی برای درمان درد و رنج و پیگیری خواست های اساسی مردم و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل منطقه خواهد بود.

وی گفت: پیگیر خواسته های مردم در سطح کلان کشوری خواهم بود و رفع یا کاهش مساله بیکاری و دغدغه اشتغال جوانان، مسکن خانواده و زوج های جوان، مسائل راه ها، درمان، مسائل آب و مسائل کشاورزی و پروژه های مربوطه، موضوع نفت و گاز ،ایجاد صنایع تبدیلی ، توسعه شهرک های صنعتی و دیگر مسائل حوزه انتخابیه از عوامل ترغیب من برای شرکت در انتخابات مجلس بود.

علیزاده اضافه کرد: در صورت اقبال و تایید و آرای حداکثری مردم تمام تلاشم در جهت انسجام و اهتمام به مسائل ملی و منطقه ای و همچنین رشد و بالندگی حوزه انتخابیه در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی خواهد بود و با همراهی و همکاری 2 کننده دیگر استان به دنبال راهکار تحول آفرین و اثر گذار برای برون رفت از محرومیت و توسعه نیافتگی استان ایلام خواهم بود.

بهزاده علیزاده سابقه فرمانداری شهرستان دهلران را در سابقه دارد.

به گزارش خبرنگاران، حوزه انتخابیه دهلران دارای 207 شعبه شامل 141 شعبه ثابت و 66 سیار است و در این دوره از انتخابات واجدانان شرایط 133 هزار و 542 نفر متشکل از 68 هزار نفر مرد و 65 هزار و 547 نفر زن هستند.

با توجه به اطلاعیه شورای نگهبان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 شهریورماه خواهد بود و در استان ایلام هم 2 نامزد حوزه انتخابیه دهلران به دور دوم راه یافته اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب قرار بود فروردین ماه برگزار شود که بدلیل شیوع کرونا به شهریورماه موکول شد.

در حوزه جنوب هیچکدام از نامزدها پیروز به اخذ 20 درصد آرای ماخوذه و ورود مستقیم به مجلس نشدند و بهزاد علیزاده با 18 هزار و 505 رای و صادق کرمی با 16 هزار و 372 رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در 554 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار گشت.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که 2 کرسی آن متعلق به حوزه شاقتصادی شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

در حوزه شمال استان علی اکبر بسطامی با 42 هزار و 296 رای و سارا فلاحی با 36 هزار و 909 حائز بالاترین رای شدند که با تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان، به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

451 هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال بودند که این از این تعداد 317 هزار نفر در حوزه شاقتصادی و 134 هزار نفر نیز مربوط به حوزه جنوبی استان است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40179

به "خبرنگاران نامزد حوزه دهلران: نقش مجلس قوی در ایجاد دولتی توانمند انکارناپذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نامزد حوزه دهلران: نقش مجلس قوی در ایجاد دولتی توانمند انکارناپذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید