خبرنگاران نرخ مصوب سرویس مدارس در استان زنجان اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زنجان - خبرنگاران - نرخ مصوب سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1400 - 1399 شامگاه چهارشنبه در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان اعلام شد.

خبرنگاران نرخ مصوب سرویس مدارس در استان زنجان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه قیمت ها بر اساس پرداختی هر نفر دانش آموز در شرایط عادی با شرط حداکثر چهار نفر دانش آموز در خودروهای سواری، 10 نفر دانش آموز در خودروهای ون، 16 نفر دانش آموز در خودروهای مینی بوس و 38 نفر دانش آموز در خودروهای اتوبوس مصوب شده است.

رییس سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری زنجان در این جلسه گفت: با توجه به ثبت نام سیستمی، مسولیت کنترل و نظارت بر مصوبه تعداد سرنشین (دانش آموزان) در هر خودرو بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری و مدیر مدرسه است.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس تصمیم های اتخاذ شده در این این خصوص درصورت مصوبه ستاد کرونا استان مبنی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سرویس مدارس و کاهش تعداد دانش آموز از تعداد مصوب در بند (ب) در هر خودرو سازمان حمل و نقل شهرداری، شرکت، مدرسه و راننده مکلف به رعایت مصوبه بوده و اجازه اخذ هرگونه وجه اضافی از بابت کاهش تعداد دانش آموز در خودرو را نخواهند داشت.

در این راستا نرخ مصوب کرایه پرداختی توسط والدین جهت سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در سال تحصیلی 1400 - 1399 برای خودروی سواری یک میلیون و 560 هزار ریال، ون 858 هزار ریال، مینی بوس 585 هزار ریال و اتوبوس 514 هزار ریال مشخص شد.

لازم به ذکر است مصوبه فوق صرفاً درصورت تایید ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر بلامانع بودن استفاده از سرویس مدارس، قابل اجرا خواهد بود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39632

به "خبرنگاران نرخ مصوب سرویس مدارس در استان زنجان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نرخ مصوب سرویس مدارس در استان زنجان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید