خبرنگاران ها را ببندید! │اپلیکیشنی برای سفرهای خارجی درخدمت مسافران داخلی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وبگاه و اپلیکیشن فلایتیو یکی از فناوری های وب پایه است که از سال 1394 تاکنون به کاربران ایرانی خدمات گردشگری شامل خرید بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی، بلیت های پرواز چندمسیری، بلیت قطار و رزرو هتل ها و مهمان پذیرهای خارجی ارائه می نماید.

خبرنگاران ها را ببندید! │اپلیکیشنی برای سفرهای خارجی درخدمت مسافران داخلی

خبرنگاران : مهم ترین مسئله در سفر، برنامه ریزی و خرید بلیت وسیله سفر و رزرو جایی برای اقامت است.

گردشگران کشورهای مختلف جهان اغلب برای رزرو هتل و بلیت هواپیما و قطار از وبگاه و اپلیکیشن های booking.com و tripadvisor.com استفاده می نمایند. اما درمورد گردشگران ایرانی که به خصوص می خواهند برای سفرهای خارجی برنامه ریزی نمایند شرایط کمی سخت است. زیرا تهیه بلیت و رزرو هتل ازطریق این وبگاه ها به کارت های اعتباری بین المللی (ویزا، مستر و غیره) احتیاج دارد. البته بعد از برجام، وبگاه بوکینگ به نشانی booking.com شرایطی را برای کاربران ایرانی درنظر گرفته است که از آن جمله می توان به ارائه قیمت هتل به ریال و رزرو بسیاری از هتل ها بدون احتیاج به کارت اعتباری اشاره نمود.

اما هنوز تعداد هتل هایی که باوجود پرداخت نقدی در محل، برای تائید هویت اقتصادی گردشگر به کارت اعتباری احتیاج دارند بسیار زیاد است. بنابراین، استارتاپی ایرانی سرویسی باعنوان فلایتیو را راه اندازی کرد که علاوه بر خرید بلیت قطار و هواپیما برای سفرهای داخلی، خرید پروازهای خارجی و رزرو بیش از 330 هزار هتل و مهمان پذیر در سراسر جهان را به صورت پرداخت در محل فراهم می نماید و برای تایید هویت اقتصادی مسافر از کارت های شتاب شبکه بانکی داخلی استفاده می نماید.

استارتاپ فلایتیو به دو صورت وبگاه با نشانی flightio.com و اپلیکیشن به کاربرانش خدمات ارائه می دهد. اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS روی اپ استور و برای سیستم عامل اندرویید روی گوگل پلی و کافه بازار قابل بارگذاری است.

بارگذاری اپلیکیشن فلایتیو برای دستگاه های اندرویید:

ازطریق کافه بازار

ازطریق گوگل پلی

بارگذاری اپلیکیشن فلایتیو برای دستگاه های اپل:

ازطریق اپ استور

از ویژگی های مهم فلایتیو می توان به امکان رزرو رایگان بلیت هواپیما و قطار، ضمانت بلیت عادی و چارتر، ارائه آنلاین بلیت، جست وجوی سریع، پشتیبانی شبانه روزی و ارسال اطلاعات مورد احتیاج مسافر شامل تاریخ پرواز و تاریخ انقضای گذرنامه ازطریق پیامک اشاره نمود.

هدف فلایتیو این است که به بزرگ ترین سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیت هواپیما و قطار و هتل در ایران و خاورمیانه تبدیل گردد و درحال حاضر هم با تمام شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی طرف قرار داد است و قیمت پروازها را تضمین می نماید. در فلایتیو می توان تمام پروازها و مسیرهای داخلی و خارجی را با قیمت های دقیق و شرکت های هواپیمایی طرف قرارداد مشاهده کرد و پس از آنالیز، بلیت مورد نظر را رزرو کرد یا خرید. همچنین می توان روی فلایتیو درباره جاذبه های گردشگری کشورها و شهرهای مختلف جهان خواند و اطلاعات به دست آورد.

علاوه بر رزرو و خریدن بلیت و هتل و مهما ن پذیر، این استارتاپ ایرانی تور خارجی هم ارائه می دهد. بخش وبلاگ فلایتیو هم اطلاعاتی را در حوزه اخبار گردشگری، سفر و فناوری، راهنمای سفر، جاذبه های گردشگری، دانشنامه سفر و گردشگری، اطلاعات جامع هتل ها، نمایشگاه های گردشگری، اطلاعات جامع فرودگاه ها، اطلاعات جامع ویزای کشورها، جهانگردی و اطلاعات شرکت های هواپیمایی در اختیار کاربرانش می گذارد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: چمدان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12008

به "خبرنگاران ها را ببندید! │اپلیکیشنی برای سفرهای خارجی درخدمت مسافران داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ها را ببندید! │اپلیکیشنی برای سفرهای خارجی درخدمت مسافران داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید