خبرنگاران 36 پزشک متخصص به کادر درمان علوم پزشکی لارستان اضافه شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لارستان- خبرنگاران- معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: 36 پزشک متخصص در رشته های مختلف به کادر درمانی این دانشکده اضافه شدند که فعالیت این پزشکان از اواخر شهریورامسال (1399) در بیمارستان ها و مراکز درمانی در شهرهای لار، خنج، اوز و بیرم شروع می گردد.

خبرنگاران 36 پزشک متخصص به کادر درمان علوم پزشکی لارستان اضافه شدند

محمد هادی شمسایی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تعداد پزشک متخصص در رشته های ارتوپدی، بیماریهای اعصاب و روان، داخلی، عفونی، قلب و عروق، بیهوشی، پوست، جراح عمومی، چشم، رادیولوژی، روانپزشک، زنان، اطفال، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و آسیب شناسی هستند که با تقسیم بندی مناسب در بیمارستانهای لار، خنج، اوز و بیرم مشغول به خدمت می شوند.

وی بیان نمود:توزیع و شروع فعالیت این پزشکان در بیمارستان ها و مراکز درمانی بر اساس اولویت ، با نگاه عادلانه و به فراخور احتیاج مردم منطقه خواهد بود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه نمود: با توجه به بروز بیماری کرونا و افزایش میزان فعالیت کادر درمان بویژه در بیمارستان های مشخص کرونایی احتیاج به پزشکان متخصص بیش از پیش احساس می گردد که وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز توجه ویژه ای به این منطقه داشته است.

شمسایی گفت: با اضافه شدن این 36 پزشک متخصص، مجموع پزشکانی که در دولت تدبیرو امید و از سال 93 تا 99 جذب مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان شده 188 نفر هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز شرایط بیماری کرونا در این شهرستان هم اینک زرد است و با توجه به همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و میزان افزایش استفاده از ماسک فرایند مبتلایان به کرونا در این خطه ظرف یک ماه گذشته تا حدودی کمتر شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 387 کیلومتری شیراز واقع شده است.

بنا به اظهار سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر شنبه (پانزدهم شهریور99) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و 894 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و 976 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 384 هزار و 666 نفر رسید.

به گفته سیما سادات لاری، شمار جانباختگان بیماری کووید19 در کشور به 22 هزار و 154 نفر رسید و 29 استان در شرایط قرمز یا هشدار کرونا قرار دارند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39743

به "خبرنگاران 36 پزشک متخصص به کادر درمان علوم پزشکی لارستان اضافه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 36 پزشک متخصص به کادر درمان علوم پزشکی لارستان اضافه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید