خبر خوش برای خریداران خودروهای 2008 و C3

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی بیان کرد با تامین شدن قطعات مورد احتیاج، تمام خودروهای پژو 2008 و سیتروئن C3 که پیش از این پیش فروش گردیده اند فراوری و تحویل خریداران خواهد شد.

خبر خوش برای خریداران خودروهای 2008 و C3

محمدرضا نجفی منش در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پس از برجام و ورود خودروسازان بین المللی به ایران، ایران خودرو همکاری با پژو و سایپا همکاری با سیتروئن را شروع کردند.

وی با بیان این که این دو خودروساز فرانسوی برای ورود به بازار ایران ملزم به سرمایه گذاری در ایران شدند، اعلام نمود: به دنبال آن در گام اول همکاری مشترک خودروسازان ایرانی و فرانسوی، دو خودروی پژو 2008 و سیتروئن C3 به خطوط فراوری آمده و تعداد قابل توجهی از این خودروها پیش فروش شد.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی ادامه داد: با این حال پس از خروج آمریکا از برجام با فشارهای غیرقانونی این کشور به شرکت های بین المللی، دو شرکت پژو و سیتروئن مجبور به تعلیق فعالیت های خود در ایران شدند.

وی اضافه کرد: با وجود تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، براساس جدیدترین اخبار به دست آمده تمام قطعات لازم برای فراوری خودروهای پژو 2008 و سیتروئن C3 پیش فروش گردیده در گذشته، تامین گردیده و در آینده این خودروها فراوری و تحویل خریداران خواهد شد.

نجفی منش با بیان این که مسولان پژو سیتروئن به دلیل سرمایه گذاری انجام داده در ایران بسیار علاقه مند به ادامه فعالیت های خود در ایران هستند، توضیح داد: در این زمینه مسئولان این خودروسازان فرانسوی به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند همکاری با خودروسازان داخلی را ادامه دهند؛ هرچند که فعلا فعالیت آنها در ایران معلق است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1392

به "خبر خوش برای خریداران خودروهای 2008 و C3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای خریداران خودروهای 2008 و C3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید