خواجه امیری: احتمالا مسائل حل شده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وب سایت موسیقی ما: در حالی که احسان خواجه امیری از وجود مشکلاتی در صدور ویزایش برای سفر به امریکا خبر داده بود، پس از چند روز گفت که خبرهای در راه است. چند روز پیش اعلام شد برگزاری اجرای زنده احسان خواجه امیری در آمریکا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. قرار است خواننده آلبوم سی سالگی در سالن مایکروسافت تیه تر شهر لس آنجلس روی صحنه برود اما به دلیل مشکلاتی که در صدور ویزا او پیش آمده، این برنامه لغوشده به نظر می رسید. اما انگار خبرهای درباره صدور ویزای او در راه است.

خواجه امیری: احتمالا مسائل حل شده

احسان خواجه امیری پیش از اعلام این خبر به علاقه مندانش در امریکا، ضمن انتشار عکسی از صفحه درخواست ویزا خود اعلام نموده بود:الان چند ماهه با استرس زندگی می کنم و روزی چند بار میام این پیج و چک می کنم بلکه ویزام آماده شده باشه ولی هنوز خبری نیست. الان ماه هاس ویزای بچه های ارکستر آماده شده فقط از من انگار خوششون نمیاد. فکر کنم دیگه مجبورم کنسرت آمریکا رو بدون رضایت قلبیم با اینکه خیلی برام مهم هس و ماهاس منتظرشم کنسل کنم. قلبم شکست. بازم معذرت میخوام از کسایی که بلیط تهیه نموده بودن. واقعا دست من نبود این اتفاق.

این اتفاق عجیب در حالی ممکن بود رقم بخورد که احسان خواجه امیری یکی از خوانندگان رکورددار در زمینه برگزاری تورهای بین المللی کنسرت است. او تا کنون بارها در خارج از ایران و خصوصاً آمریکا و کانادا اجراهای زنده متعدد داشته و هیچ وقت چنین مشکلاتی برایش پیش نمی آمد. از سوی دیگر هنوز زمان جدید این کنسرت اعلام نشده و با توجه به نزدیکی ماه محرم، عزیمت این خواننده و گروهش به آن کشور طی 4 هفته آینده قطعی نیست

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: برترین ها
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16632

به "خواجه امیری: احتمالا مسائل حل شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجه امیری: احتمالا مسائل حل شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید