درخواست غیرمستقیم ترامپ از فرماندار جورجیا برای لغو نتیجه رأی گیری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور آمریکا که نتوانست به وسیله دادگاه نتیجه رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا را باطل کند، از فرماندار این ایالت خواست با تشکیل جلسه ویژه قانون گذاری، این کار را برای او انجام دهد.

درخواست غیرمستقیم ترامپ از فرماندار جورجیا برای لغو نتیجه رأی گیری

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بعد از رد شدن شکایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ابطال آراء انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا از سوی دادگاه، وی دست به دامن فرماندار این ایالت شد.

ترامپ بامداد یکشنبه در صفحه توئیتر از برایان کِمپ فرماندار جورجیا خواست تا با برگزاری جلسه ویژه قانون گذاران این ایالت، نتیجه انتخابات در جورجیا را لغو کند.

وی در این پیغام در پاسخ به توئیت کِمپ که گفته بود سه بار درخواست وی برای آنالیز امضاء برگه های آراء رد شده، نوشت: اما شما هرگز به راستی آزمایی امضاء نرسیدید! افراد شما، چیزی را که می خواهید انجام نمی دهند. آنها چه چیزی را پنها می نمایند.

رئیس جمهور آمریکا با هشتگ زدن کلمه شفافیت، ادامه داد: حداقل فوراََ درخواست برگزاری جلسه ویژه قانون گذاری کنید. آن کار را که می توانید به سرعت و فوری انجام دهید.

شامگاه شنبه بود که دادگاه تجدیدنظر فدرال در ایالت جورجیا، درخواست ستاد ترامپ برای ابطال نتایج آرا در این یالت را رد کرد.

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گشت، برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال در مقابل 232 رأی ترامپ پیروز شده است. طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند 270 رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است، مطرح نموده است اما این شکایت ها در چند ایالت رد شده اند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46433

به "درخواست غیرمستقیم ترامپ از فرماندار جورجیا برای لغو نتیجه رأی گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست غیرمستقیم ترامپ از فرماندار جورجیا برای لغو نتیجه رأی گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید