راه اندازی سایت آموزش مجازی در بیمارستان امام حسین (ع)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون آموزشی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) از طراحی و راه اندازی سایت آموزش مجازی در این مرکز خبر داد.

راه اندازی سایت آموزش مجازی در بیمارستان امام حسین (ع)

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهرداد حقیقی ضمن بیان این مطلب گفت: پس از شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها و شرایط قرنطینه، برای پیشگیری از آسیب های آموزشی سعی کردیم همگام با سیاست های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بستر ها و پروتکل های لازم را برای تداوم فرایند های آموزشی فراهم کنیم تا اجرای فرایند های آموزشی و نظارت بر آن ها امکان پذیر شود.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی با معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بستر لازم برای اساتید دپارتمان های مختلف فراهم شد تا به ارائه آموزش های تخصصی برای فراگیران در تمامی سطوح بپردازند. در نهایت به صورت موازی با سامانه نوید و سایر سامانه های اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برنامه های آموزشی در سطح بیمارستان اجرا شد.

به گفته دکتر حقیقی از اواسط فروردین ماه پس از هماهنگی های اجرا شده با معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و واحد آموزش، سامانه آموزش مجازی بیمارستان طراحی شد و اساتید توانستند فایل های آموزشی خود را به صورت مجازی ضبط کرده و در سامانه آپلود کنند تا سایر اعضای هیئت علمی و فراگیران به این فایل ها دسترسی داشته باشند.

وی اظهار داشت: بدین ترتیب مورنینگ های مجازی، دفاع از پایان نامه ها، ژورنال کلاب ها و سایر فرایند های آموزشی در سامانه آپلود می شود.

بر اساس اعلام بیمارستان امام حسین (ع)، معاون آموزشی بیمارستان امام حسین (ع) در پایان گفت: تا به امروز بیش از 200 فایل آموزشی بر روی این سامانه بارگذاری شده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31380

به "راه اندازی سایت آموزش مجازی در بیمارستان امام حسین (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سایت آموزش مجازی در بیمارستان امام حسین (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید