ساوت گیت: هیچ بهانه ای برای صعود نکردن نداریم، دالیچ: تنها هدف مان صعود در یورو 2020 است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربیان تیم های ملی انگلیس و کرواسی نظر خود را درباره قرعه تیم های شان در مرحله انتخابی یورو 2020 بیان کردند.

ساوت گیت: هیچ بهانه ای برای صعود نکردن نداریم، دالیچ: تنها هدف مان صعود در یورو 2020 است

به گزارش خبرنگاران ، گرث ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس درباره گروه نسبتاً آسان شاگردانش در مرحله انتخابی یورو 2020 به سایت یوفا گفت: ما انگیزه زیادی برای رسیدن به مرحله نهایی رقابت ها داریم. ما یکی از میزبانان مرحله نیمه نهایی هستیم پس باید مطمئن شویم که به آن مرحله می رسیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سیر پیشرفت تیم ادامه دارد و بازیکنان مان تا جایی که می توانند از شرکت در چنین تورنمنت هایی تجربه کسب می نمایند.

ساوت گیت ادامه داد: مسلماً از همگروهی با تیم های بسیار بزرگ گریخته ایم پس باید مطمئن شویم که رویکردی مناسبی برای رویارویی با همگروهان نسبتاً کوچکتر خود داریم. برای این تیم ها، رویارویی با انگلیس فرصت بزرگی است که می خواهند از آن برای عرض اندام استفاده نمایند و جو بازی های خانگی آنها بسیار پرتنش خواهد بود. ما هیچ بهانه ای برای عدم صعود نداریم و باید برای تمام بازی های مان آماده باشیم. قرعه کشی مرحله انتخابی یورو 2020| همگروهی هلند با آلمان، اسپانیا با سوئد و بلژیک با روسیه زلاتکو دالیچ، سرمربی نایب قهرمان جام جهانی 2018 هم اینگونه به قرعه کروات ها واکنش نشان داد: ما فقط یک هدف داریم، حضور در یورو 2020. این هدف ماست و باید از تمام توانایی های مان برای صعود استفاده کنیم. مقابل مجارستان، اسلواکی و خصوصاً ولز، همینطور آذربایجان باید مراقب باشیم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2829

به "ساوت گیت: هیچ بهانه ای برای صعود نکردن نداریم، دالیچ: تنها هدف مان صعود در یورو 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: هیچ بهانه ای برای صعود نکردن نداریم، دالیچ: تنها هدف مان صعود در یورو 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید