ستاد برطرف موانع فراوری در شهرهای استان البرز تشکیل گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، عزیزالله شهبازی عصر یکشنبه در نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و فراوریی استان البرز، گفت: حمایت از فراوری و صنعت موردتوجه وزارت کشور است و برای تحقق این مهم برنامه های خوبی مدون شده است.

ستاد برطرف موانع فراوری در شهرهای استان البرز تشکیل گردد

وی با اشاره به ظرفیت های استان که می تواند موجب توسعه صنعتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گردد، گفت: در جلسات کارگروه تسهیل و شورای دولت و بخش خصوصی مسائل واحدهای صنعتی و فراوریی استان رصد می گردد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه استان البرز درزمینهٔ تسهیلات رونق فراوری رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: ما در استان به دنبال ایجاد فرصت های شغلی و فراوری بیشتر هستیم.

شهبازی گفت: قوای سه گانه به ویژه دولت به توسعه اقتصادی کشور تأکیددارند، تأمین مواد اولیه باوجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی با مشکل روبرو است برای حل این مشکل کوشش می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که موضوعات و مسائل استانی باهم افزایی مسئولان حل گردد، گفت: مواردی که نیازمند پیگیری های ملی است، دنبال می گردد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ستاد برطرف موانع فراوری باید در شهرهای استان تشکیل گردد، گفت: ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی پیغام برای استان یک ظرفیت ویژه است، با فعالان حوزه های مختلف ازجمله صنعت دارو و صنایع غذایی باید جلسات مختلفی برگزار گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3340

به "ستاد برطرف موانع فراوری در شهرهای استان البرز تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد برطرف موانع فراوری در شهرهای استان البرز تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید