سرفصل رشته روانشناسی تغییری نکرده است ، استعلام از دانشگاه آزاد برای افزودن واحد های عملی بدون مصوبه شورای گسترش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: سرفصل های رشته روانشناسی تغییر نیافته و اگر افزودن واحد های عملی دانشگاه آزاد صحت داشته باشد از سوی شورای گسترش استعلام و تصمیم گیری می گردد.

سرفصل رشته روانشناسی تغییری نکرده است ، استعلام از دانشگاه آزاد برای افزودن واحد های عملی بدون مصوبه شورای گسترش

رضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران درباره اضافه کردن واحد های عملی و کارورزی رشته روانشناسی مقطع ارشد از سوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زیرنظام های آموزش عالی شامل دانشگاه آزاد اسلامی موظف هستند تمام برنامه های درسی خود را از راستا شورای گسترش و برنامه ریزی بگذرانند بنابراین هرکدام از زیرنظام ها که شورا های برنامه ریزی مستقل هم دارند در این شورا ها اگر برنامه ای را مصوب می نمایند برای تصویب نهایی و بارگذاری در سامانه به وزارت علوم می رسد.

آهنچیان درپاسخ به خبرنگار دانشگاه خبرنگاران که چنین موضوعی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شده است، ادامه داد: اگر این مورد صحت داشته باشد از دانشگاه آزاد اسلامی استعلام خواهیم کرد که چنین موضوعی صحت دارد یا خیر اگر پشت این طرح، منطقی علمی وجود داشته باشد آن زیرنظام به وزارت علوم اعلام خواهد نمود و پس از آنالیز در شورای گسترش و برنامه ریزی مطرح می کنیم.

وی بیان کرد: رییس دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اعضای شورای گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم است و اگر قرار به دفاع از طرح جدید این دانشگاه باشد رییس دانشگاه اقدام خواهد نمود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به اینکه در سرفصل درسی رشته روانشناسی بالینی هیچ تغییری به ویژه در اضافه شدن واحدهای عملی و کارورزی ایجاد نشده است، اضافه نمود: ما اخیرا در برنامه های درسی رشته روانشناسی تغییری نداشتیم، ولی اگر این نکته صحت داشته باشد از دانشگاه آزاد گزارشی دریافت خواهیم کرد که در شورای گسترش درباره آن تصمیم گیری گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45621

به "سرفصل رشته روانشناسی تغییری نکرده است ، استعلام از دانشگاه آزاد برای افزودن واحد های عملی بدون مصوبه شورای گسترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفصل رشته روانشناسی تغییری نکرده است ، استعلام از دانشگاه آزاد برای افزودن واحد های عملی بدون مصوبه شورای گسترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید