سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری کاخ سفید در هوش مصنوعی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایالات متحده آمریکا طی سال های اخیر تاکید زیادی روی هوش مصنوعی دارد و کاخ سفید با تعهدات قبلی خود، سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری را برای، هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی اعلام کرده است.

سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری کاخ سفید در هوش مصنوعی

سال گذشته، دولت ترامپ دستورالعمل اجرایی خود را در مورد هوش مصنوعی اعلام نمود و تایید کرد که عزم خود را برای تقویت تسلط ایالات متحده در این زمینه جزم کرده است.

در ماه فوریه، دولت ترامپ خواستار بیش از دو میلیارد دلار سرمایه گذاری در تحقیقات غیر دفاعی هوش مصنوعی و تحقیقات کوانتومی تا سال 2022 شد. ابتکار عمل جدید کاخ سفید یک سری از مراکز تحقیق و توسعه بخش دانشگاهی و خصوصی مرتبط با آژانس های فدرال را برای کار درمورد مسائل بنیادی و پیگیری پیشرفت های تحول آمیز در مباحثی مانند محاسبات کوانتومی، یادگیری ماشین تأمین می کند.

پنج مؤسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی تحت بنیاد ملی علوم (NSF) به همراه دو مؤسسه دیگر با USDA همکاری می کنند. مراکز هوش مصنوعی به عنوان مشارکت با گروه های تحقیقاتی دانشگاهی موجود در دانشگاه کلرادو، دانشگاه تگزاس، دانشگاه اوکلاهما، MIT، UC دیویس و دو تیم مختلف در دانشگاه ایلینویز ایجاد می شوند.

پنج مرکز جدید مرتبط با انرژی وزارت انرژی با موضوع علم اطلاعات کوانتومی از 625 میلیون دلار تازه اعلام شده طی 5 سال سود خواهند برد.،انتخاب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39558

به "سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری کاخ سفید در هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری کاخ سفید در هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید