سرمربی جدید دورتموند مشخص شد خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با اعلام باشگاه مونشن گلادباخ مارکو روزه، سرمربی آلمانی در انتها فصل از این تیم جدا خواهد شد و راهنمایی دورتموند را برعهده خواهد گرفت.

سرمربی جدید دورتموند مشخص شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چندی پیش بود که بعد از کسب نتایج ضعیف لوسین فاوره در دورتموند، باشگاه آلمانی تصمیم به قطع همکاری با او گرفت. با این حال دورتموند تصمیم گرفت که ادین ترزیچ دستیار فاوره را به شکل موقت روی نیمکت خود بنشاند.

ادین ترزیچ شروع امیدوار کننده ای در دورتموند داشت و چند نتیجه امیدوار کننده با این تیم کسب کرد. با این وجود زنبورها طی هفته های گذشته اصلاً نتایج خوبی کسب ننموده اند و اکنون در رده ششم جدول قرار گرفته اند؛ موضوعی که باعث شده حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط دورتموند نیز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با سرمربی آینده دورتموند مطرح و از چند گزینه نام برده شد اما نهایتاً لحظاتی پیش باشگاه مونشن گلادباخ تایید کرد که مارکو رز، سرمربی آلمانی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و راهنمایی زنبورها را برعهده خواهد گرفت.

لازم به ذکر است مارکو روزه تا به اینجای فصل نتایج نسبتا خوبی با مونشن گلادباخ کسب نموده و این تیم در رده هفتم جدول بوندسلیگا واقع شده است. از طرف دیگر او پیروز شده تیمش را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند و در این مرحله با منچسترسیتی رقابت خواهند کرد.

مارکو روزه کار خود را در مربیگری به شکل حرفه ای از سال 2017 و با راهنمایی باشگاه اتریشی سالزبورگ شروع کرد. او بعد از پشت سر دوران پیروز در سالزبورگ، تابستان 2019 از این تیم جدا شد و چالش جدی خود را در بوندسلیگا با قبول سرمربیگری مونشن گلادباخ شروع کرد.

این مرد آلمانی بعد از پشت سر گذاشتن تنها دو فصل در گلادباخ راهنمایی یکی از غول های فوتبال آلمان را برعهده خواهد گرفت و قطعاً انگیزه زیادی برای پیروزیت در جمع زنبورها خواهد داشت.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52197

به "سرمربی جدید دورتموند مشخص شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی جدید دورتموند مشخص شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید