فراخوان اعطای گرنت یاری هزینه تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اعضای هیأت علمی، شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده های دانش بنیان طی فراخوانی از گرنت یاری هزینه تحقیق و توسعه اطلاع داد.

فراخوان اعطای گرنت یاری هزینه تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری

به گزارش خبرنگاران، در این خدمت جدید که تحت عنوان یاری هزینه تحقیق و توسعه مطرح است، شرکت های دانش بنیان برای انجام فعالیت های تحقیقاتی و به منظور تقویت بنیه توسعه فناوری شرکت ، با اعلام احتیاجهای فناورانه می توانند بخشی از هزینه های فعالیت های تحقیق و توسعه خود را به صورت یاری هزینه بلاعوض به وسیله بهره مندی از این گرنت دریافت نمایند.

گفتنی است، تیم های پژوهشی دانشگاه تهران که توانمندی حل مسأله در آن حوزه تخصصی و احتیاج فناورانه را دارند، می توانند پس از ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی از این حمایت بهره مند شوند. سقف یاری هزینه تحقیق و توسعه به ازای هر شرکت دانش بنیان، سالانه 300 میلیون تومان است که به صورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت طرح پرداخت می گردد.

گرنت های باز یاری هزینه تحقیق و توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پیوند https://ghazal.inif.ir/Nsfund-Project/new/?action=grant قابل دسترس است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، همچنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرایی، فرآیند، شرایط و ملاحظات یاری هزینه تحقیق و توسعه به آدرس https://cbd.inif.ir/grant مراجعه نمایند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46493

به "فراخوان اعطای گرنت یاری هزینه تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان اعطای گرنت یاری هزینه تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید