لالیگا اسپانیا ، بازگشت ابرقهرمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بعد از دو بازی ناامیدکننده از بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، این تیم با ابرقهرمان خود لیونل مسی پیروز شد با نتیجه درخشان چهار بر یک سلتاویگو را شکست دهد.

لالیگا اسپانیا ، بازگشت ابرقهرمان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نبوغ لیونل مسی در این دیدار نشان داد او هرگاه اراده کند می تواند گره گشای تیمش باشدو بارسلونا را به جاده پیروزیت بازگرداند.

در هفته سیزدهم رقابت های لالیگا ورزشگاه نیوکمپ آماده نمایش دلپذیر بارسا بود. این تیم در دقیقه 23 روی یک خطای هند صاحب یک ضربه پنالتی شد، مسی با خونسردی پیروز شد برخلاف حرکت دروازه بان سلتا گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه 42 ضربه ایستگاهی لوکاس اولازا بازی را به تساوی کشاند تا باردیگر هوادارن نگران و مضطرب شوند. اما قبل از پایان نیمه نخست بار دیگر مسی ورق را به سود بارسلونا برگشت داد تا نیمه اول با رجحان میزبان پایان یابد. این بار ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سلتا نصیب بارسا شده بود و لیونل مسی با شلیک زیبای پای چپ خود در دقیقه 46نیوکمپ را منفجر کرد.

نمایش دلپذیر مسی و بارسا در نیمه دوم هم تداوم داشت ودر دقیقه 48 شب رویایی کاتالان ها تکمیل شد باردیگر یک ضربه آزاد و بار دیگر هنرنمایی مسی نتیجه را سه بریک کرد. بدون شک پیش از ضربه مسی همه از سرنوشت این تو خبر داشتند بله گل دیگری در راه بود. او با این گل هت تریک های خود را در لالیگا به عدد 34 رساند تا با رکورد کریستین رونالدو برابری کند. البته در دقیقه 85 سرجیو بوسکتس با ضربه ای محکم گل چهارم بازی را درون دروازه حریف جای داد تا بارسلونا به صدر جدول لالیگا باز گردد.

بارسلونا با این پیروزی با 25 امتیاز و تفاضل گل مثبت 18 نسبت به رئال در صدر جدول قرار گرفت. تیم فوتبال رئال مادرید نیز این هفته زودتر از بارسا به میدان رفت و پیروز شد چهار برصفر ایبار را مغلوب کند. یاران زین الدین زیدان در همان نیمه اول رجحان خود را به نمایش گذاشتند و 3 بار پیروز به گلزنی شدندکریم بنزما فرانسوی در دقیقه 16 و 28 (پنالتی) و سرجیو راموس کاپیتان رئال در دقیقه 19 (پنالتی) برای تیم میهمان گلزنی کردند. در نیمه دوم فدریکو والورده در دقیقه 61 گل چهارم را به ثمر رساند تا رئالی ها به پیروزی خارج از خانه دیگری دست یابند. در حال حاضر رئال با 25 امتیاز و تفاضل گل مثبت 16 در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. در سایر بازی های روز شنبه آلاوس با سه گل از سد وایا دولید عبورکرد و والنسیا هم با دوگل گرانادا را شکست داد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17369

به "لالیگا اسپانیا ، بازگشت ابرقهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا اسپانیا ، بازگشت ابرقهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید