مدافع رئال&zwnj مادرید باز هم مصدوم شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با تایید زین الدین زیدان دنی کارواخال مدافع اسپانیایی رئال مادرید دوباره دچار مصدومیت شده و احتمالا چند هفته دور از میادین خواهد بود.

مدافع رئال&zwnj مادرید باز هم مصدوم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، حدود دو ماه پیش بود که باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی خاطرنشان کرد که مدافع اسپانیایی این تیم یعنی دنی کارواخال دچار مصدومیت شده و باید مدت زمان زیادی را به ریکاوری بپردازد؛ اتفاقی که می توانست آلوارو اودریوزولا را به بازیکن اصلی تیم زین الدین زیدان در پست دفاع راست تبدیل کند اما جانشین کارواخال نیز بلافاصله مصدوم شد تا بدشانسی های رئال در این زمینه تکمیل گردد.

با این حال مدافع اسپانیایی چندی پیش با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به ترکیب رئال مادرید بازگشت و طی بازی های اخیر نیز توانسته بود بازی های خوبی را برای لوس بلانکوس به نمایش بگذارد اما حالا یک بدشانسی جدید به سراغ دنی کارواخال آمده است.

در همین ارتباط دقایقی پیش زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب به این تیم مقابل آلاوس تایید کرد که دنی کارواخال دچار مصدومیت جدید شده و ملاقات فردا را به طور قطع از دست خواهد داد. به نظر می رسد که مصدومیت جدید مدافع رئال مادرید از ناحیه عضله ران پای راست است. مدت زمان دقیق دوری کارواخال از میادین هنوز تعیین نشده اما اینطور گفته می گردد که او حدوداً دو تا سه هفته غایب خواهد بود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46648

به "مدافع رئال&zwnj مادرید باز هم مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع رئال&zwnj مادرید باز هم مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید