مربی تیم ملی بوکس جوانان: با امکانات موجود نتیجه خوبی گرفتیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی تیم ملی بوکس جوانان از نتایج به دست آمده این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام رضایت کرد.

مربی تیم ملی بوکس جوانان: با امکانات موجود نتیجه خوبی گرفتیم

امید رشید در گفت و گو با خبرنگاران، به عملکرد تیم ملی بوکس جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره نمود و گفت: عملکرد ملی پوشان در این مسابقات خوب بود و از عملکرد کلی بوکسورها راضی هستم. ما اگر اردوهای تدارکاتی بیشتری داشتیم قطعا تعداد مدال های بیشتری را کسب می کردیم. در گذشته ما به چین تایپه و ازبکستان می باختیم. در آن بازی ها شاید بوکسورهای ما مدال نگرفتند اما در مقابل بوکسورهای صاحب نام عملکرد خوبی داشتند.

او اظهار کرد: همه تیم ها بجز ایران تدارکات زیادی نموده اند و اردوهای خارحی زیادی رفته اند تا به این سطح از آمادگی رسیده اند. اگر هزینه کنیم و شرایط خوبی را برای بوکسورها فراهم کنیم قطعا آن ها نیز با انگیزه بیشتری به تمرینات ادامه می دهند. برای مثال هند چندین اردوی خارجی برگزار نموده بود و نتیجه آن یک فینالیست بود، اما از سال گذشته تا به الآن ما فقط یک اردوی آذربایجان را داشته ایم.

مربی تیم ملی جوانان بوکس با بیان اینکه سطح مسابقات قهرمانی آسیای تایلند بالا بود اضافه نمود: سطح مسابقات بالا بود. در این مسابقات 120 بوکسور از 23 کشورحضور داشتند که 110 بازی را برگزار کردند. کشورهایی مثل قزاقستان و ازبکستان با تیم های قوی و کاملی به این مسابقات آمده بودند که نشان از سطح بسیار بالای این مسابقات بود.

او در خصوص برنامه های تیم ملی برای ادامه کار گفت: پس از بازگشت هنوز صحبت خاصی نداشته ایم و منظر هستیم که ببینیم برنامه فدراسیون چیست. اگر قرار است تیم را به بازی های جهانی راهی کند باید صحبت هایی کنیم تا با ایجاد شرایط مناسب نتایج قابل قبولی را در این مسابقات کسب کنیم.

رشید راجع به جوایز رضا حسن نیا قهرمان بوکس جوانان آسیا نیز گفت: در حال حاضر هیچ خبری از این موضوع نیست و ما هم کاری نمی توانیم بکنیم. رسیدگی به این موضوع از وظایف فدراسیون بوکس است.

مربی تیم ملی جوانان بوکس در خصوص کیفیت بوکسورها گفت: حدود 13 ماه است که ما این تیم را تحویل گرفته ایم و با این جوانان کار می کنیم وخداراشکر تکنیک پذیری آنها بهتر شده است. کار پایه ای کار سختی است که احتیاج به دقت بالایی دارد. ما کارهای پایه و بدنسازی بوکسورها را بصورت خیلی پایه ای با آنها انجام می دهیم. بوکسورهای ما به دلیل نبود مربیان خوب پایه از ریشه خوب تمرین داده نشده اند و با 10 تا 20 درصد آمادگی وارد تیم ملی می شوند که کار را بسیار سخت می نماید. این درصد آمادگی نزد بوکسورهای دیگر کشورها به دلیل توجه به رده های پایه حدود 50 تا 60 درصد است که قابل مقایسه با ورزشکاران ما نیست.

رشید اضافه نمود: برای اینکه بتوانیم رده های پایه خود را پرورش دهیم باید از مربیان خارجی خوب در رده های پایه استفاده کنیم.

پایان پیغام

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17797

به "مربی تیم ملی بوکس جوانان: با امکانات موجود نتیجه خوبی گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی بوکس جوانان: با امکانات موجود نتیجه خوبی گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید