مردم نسبت به افزایش قیمت ها و تورم معترض هستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مردم نسبت به افزایش قیمت ها و تورم معترض هستند، گفت: دولت و مجلس باید با مردم در نهایت صداقت رفتار نمایند و در مورد بعضی مسائل نیز باید به طور شفاف به قانع کردن سازی دست بزنند.

مردم نسبت به افزایش قیمت ها و تورم معترض هستند

سردار رسول سنایی راد در مصاحبه با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، درباره اولویت های دولت و مجلس در سال 99 اظهار کرد: اولویت ها را روندها معین می نمایند که نشان می دهد ما الان با مسائلی روبرو هستیم که در رأسش، بحث معیشت و اقتصاد است.

وی اضافه نمود: دولت و مجلس در سال آینده باید تدابیر یا سیاست هایی را باتوجه به فشار حداکثری دشمن برای حل مسائل معیشتی و مالی مردم مدنظر داشته باشند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه نگاه دولت و مجلس در سال 99 باید نگاه به درون باشد، یادآور شد: ظرفیت های خوبی در کشور وجود دارد که با توجه به این ظرفیت ها، به رونق فراوری می توان یاری کرد.

سنایی راد ادامه داد: دولت و مجلس باید کوشش نمایند تا در سال 99، موانع فراوری برداشته شوند و این مهم زمانی محقق خواهد شد که بتوان قوانین مربوط با کسب و کار وفراوری اصلاح گردد؛ چون بعضی مواقع شاهد قوانین دست و پاگیری هستیم که چرخ فراوری را از سرعت و شتاب می اندازد.

وی با بیان اینکه با ارائه تسهیلات به فراورینمایندگان و کارآفرینان می توان بخشی از مسائل مالی را حل و فصل کرد، گفت: مردم نسبت به افزایش قیمت ها و تورم معترض هستند و با توجه به شرایط عمومی، دولت باید با اعمال نظارت و کنترل از فرصت طلبی ها ممانعت به عمل آورد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یکی دیگر از اولویت های دولت و مجلس را در سال 99، توجه جدی به جنگ روانی دشمن مطرح نمود و گفت: یکی از دلایلی که دشمن در جنگ روانی عیله جمهوری اسلامی موفقیت هایی را به دست آورده به نوع برخورد مسئولان با مردم مرتبط است که این نوع برخورد منجر به آسیب به سرمایه اجتماعی شده و به سوءاستفاده دشمنان تبدیل شده است.

سنایی راد تأکید کرد: دولت و مجلس باید با مردم در نهایت صداقت رفتار نمایند و هم باید در مورد بعضی مسائل به طور شفاف به قانع کردن سازی دست بزنند تا دشمن نتواند سوءاستفاده کند؛ لذا رفتار مسئولان و نمایندگان در راستای جلب اعتماد عمومی باید اصلاح گردد تا امید نسبت به آینده در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیغام/4079/

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26053

به "مردم نسبت به افزایش قیمت ها و تورم معترض هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم نسبت به افزایش قیمت ها و تورم معترض هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید