مرگ تلخ ستوان داراب امرانی هنگام ماموریت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ستوان دوم داراب امرانی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان عصر روز گذشته(چهارشنبه 23 مهرماه) حین ماموریت در محور یاسوج - دهدشت دچار سانحه رانندگی و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرگ تلخ ستوان داراب امرانی هنگام ماموریت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از سایت خبرگزاری رکنا، سرهنگ کیقباد مصطفایی رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ستوان دوم داراب امرانی عصر روز گذشته 24مهرماه طی مأموریتی در عملیات تعقیب و گریز در برخورد و مقابله با قاچاقچیان و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در محور مواصلاتی شهرستان بویراحمد به شهرستان کهگیلویه در سانحه رانندگی، جان عزیز خود را در راه امنیت مردم، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی شرح داد: چندی پیش و بدنبال اطلاع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت افرادی سودجو و قاچاقچی، گروهی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع به ماموریت اعزام شدند.

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد : خودروی حامل سه نفر از ماموران پلیس در نزدیکی روستای بابکان در محور یاسوج-دهدشت دچار سانحه شد که متأسفانه در این حادثه مرحوم داراب امرانی در دم جان باخت و دو نفر دیگر از همکاران مصدوم که توسط عوامل اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شدند.

مصطفایی در خاتمه ضمن ابراز تأسف از این ضایعه جبران ناپذیر و عرض تسلیت به همکاران فرماندهی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان و طلب غفران الهی برای مرحوم امرانی تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با نا امنی و برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارند و درگذشت این همکار وظیفه شناس در حین ماموریت و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی، گواه بر صدق این ادعاست.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42317

به "مرگ تلخ ستوان داراب امرانی هنگام ماموریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ تلخ ستوان داراب امرانی هنگام ماموریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید