ملانیا ترامپ دردسرساز شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا نوشت: یکی از دوستان پیشین ملانیا ترامپ فاش کرد، بانوی اول آمریکا در زمان حضورش در کاخ سفید، از یک حساب کاربری ایمیل شخصی مرتبط با سازمان ترامپ استفاده می کرده است. این مساله برای کمپین انتخاباتی ترامپ دردسرساز می شود.

ملانیا ترامپ دردسرساز شد

به گزارش پایگاه خبری هیل، استفانی وینستون وولکاف، دوست نزدیک و مشاور سابق ملانیا، که با شرح خاطرات مفصل خود در کتابی تحت عنوان ملانیا و من: ظهور و سقوط دوستی من با بانوی اول در حال مطرح شدن است، سه شنبه شب در مصاحبه ای با واشنگتن پست گفت که او و ملانیا ترامپ، چندین بار در روز با هم مکاتبه داشتند.

وی گفت: من و ملانیا هیچ کدام از ایمیل های کاخ سفید استفاده نمی کردیم.

در پیام های رؤیت شده توسط واشنگتن پست که از ایمیل شخصی و حساب های پیام رسان ارسال شده، ملانیا ترامپ استخدام ها و قراردادهای دولت، برنامه های او و رئیس جمهور، کارزار بهترین باش، تخم مرغ عید پاک و حساب های مالی مراسم تحلیف ریاست جمهوری را با دوست خود در میان گذاشته است.

بانوی اول، تنها مورد اخیری است که به خاطر ادعای استفاده از ایمیل شخصی، مورد بررسی قرار می گیرد. هم ایوانکا ترامپ و هم جارد کوشنر، دختر و داماد ترامپ و کارکنان ارشد، بابت استفاده از حساب های کاربری شخصی برای کسب و کار دولت، مورد تحقیق قرار گرفته اند؛ این در حالی است که معلوم شده بود ویلبور راس، وزیر تجارت نیز برای کسب و کار دولت از ایمیل شخصی استفاده کرده است.

این اخبار بعد از آن به گوش می رسد که دونالد ترامپ به عنوان کاندیدای سال 2016 و حزب جمهوری خواه، در زمان انتخابات آن سال به تحقیقات اف بی آی درباره تصمیم هیلاری کلینتون مبنی بر استفاده از سرور ایمیل شخصی در زمان خدمت او به عنوان وزیر خارجه، اشاره کرده بودند. ترامپ او را به جرایمی بدتر از واترگیت متهم کرد.

310 310

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39590

به "ملانیا ترامپ دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانیا ترامپ دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید