مهابادى:کار اصلى ما از اردوى تاجیکستان شروع مى گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان از فرایند اردوهای داخلی شاکردانش ابراز رضایت کرد.

مهابادى:کار اصلى ما از اردوى تاجیکستان شروع مى گردد

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال تیم ملى فوتبال جوانان با راهنمایی داوود مهابادى از ابتداى آذر تا کنون 8 مسابقه تدارکاتى در تهران ، اصفهان و شیراز برگزار نموده است.

مهابادى در این خصوص گفت:با یک برنامه فشرده در طول ماه آذر حدود 100 بازیکن را زیر نظر گرفتیم و براى آزمایش این نفرات بازى تدارکاتى بهترین آزمون بود. طبیعتا نتیجه در چنین بازى هایى اهمیت زیادى براى ما نداشت چون در خیلى از مسابقات نفرات آزمایشى را به میدان فرستادیم و هنوز کار تاکتیکى و آمادگى جسمانى ما آغاز نشده است.

سرمربى تیم ملى جوانان افزود:مربیان قبلى زحمات زیادى کشیدند و به بهترین شکل استعدادیابى را انجام دادند. با این وجود ما کوشش کردیم در این مقطع در چند پست نفرات مورد احتیاج را انتخاب کنیم که این اتفاق روى داده و حالا مى توانم بگویم حداقل 80٪؜ از شاکله اصلى تیم ما معین شده و اگر بازیکن جدیدى دعوت گردد ممکن است یک استثناء یا مورد خاص باشد. دیگر تغییرات زیادى نخواهیم داشت و فهرست تیم محدود مى گردد.

مهابادى همچنین گفت:در خاتمه اردوى اصفهان و شیراز براى سفر به تاجیکستان و دو بازى تدارکاتى مقابل این تیم آماده مى شویم. کار اصلى ما از این مرحله آغاز خواهد شد و دیگر روى ترکیب نفرات اصلى براى انتخاب فهرست نهایى تمرکز مى کنیم. اجراى برنامه هاى تاکتیکی همچنین بدنسازى در اردوهاى بعدى اهمیت بیشترى پیدا مى کند چرا که بعضى از بازیکنان از شرایط بدنى مناسب دور هستند و باید خیلى زود به آمادگى مطلوب برسیم.

سرمربى تیم ملى جوانان در خاتمه گفت:جا دارد از میزبانى شایسته آقاى شهیدزاده و باشگاه ایمان سبز در شیراز همچنین باشگاه سپاهان در اصفهان تشکر کنیم همچنین کمیته جوانان و مجموعه فدراسیون فوتبال که کوشش زیادى براى برگزارى این اردوها داشتند و همچنان از تیم ملى جوانان به بهترین شکل حمایت مى نمایند. امیدوارم از بازى مقابل تاجیکستان هم به بهترین شکل استفاده کنیم و برنامه هاى آماده سازى را تا آغاز مسابقات طبق برنامه دنبال کنیم.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47446

به "مهابادى:کار اصلى ما از اردوى تاجیکستان شروع مى گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهابادى:کار اصلى ما از اردوى تاجیکستان شروع مى گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید