نشست مسئولان دانشگاه آزاد تبریز با خانواده دانشجویان برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی از برگزاری نشست مسئولان دانشگاه با خانواده های دانشجویان اطلاع داد و گفت: این نشست صمیمی بدون حضور دانشجویان در واحد های دانشگاهی برگزار می گردد.

نشست مسئولان دانشگاه آزاد تبریز با خانواده دانشجویان برگزار می گردد

به گروه دانشگاه خبرنگاران، عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: در شرایط کنونی، عمده ترین و مهم ترین منبع درآمد دانشگاه، شهریه دانشجویان است؛ بنابراین ضروری است رؤسای واحدهای دانشگاهی آمار دقیق ثبت نام، میزان درآمد شهریه در سال تحصیلی جدید و آمار مقایسه ای درباره جذب دانشجو در مقایسه با سال های قبل را برای آنالیز و ارزیابی و به دبیرخانه هیئت امنا ارسال نمایند.

جوانپور مراسم پیاده روی اربعین را یادآور شد و گفت: هرساله استقبال خوبی از طرف دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها برای حضور در پیاده روی اربعین مشاهده می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهارکرد: ضروری است رؤسای واحدهای دانشگاهی در استان آذربایجان شرقی در راستای تشویق و تسهیل در امور دانشگاهیان برای حضور در این گردهمایی، طبق بخشنامه ستاد اربعین دانشگاه، اقدامات لازم را انجام و برگزاری مراسم بدرقه و استقبال زائران را پیش بینی نمایند.

وی از برگزاری نشست مسئولان دانشگاه با خانواده های دانشجویان در آینده ای نزدیک اطلاع داد و گفت: در این نشست صمیمی که بدون حضور دانشجویان در واحدهای دانشگاهی برگزار می گردد، دغدغه خانواده های دانشجویان مطرح و به مسائل و مسائل آنها رسیدگی می گردد.

جوانپور در ادامه اهمیت فعالیت مراکز مشاوره را یادآور شد و گفت: دانشجویان در طول تحصیل در دانشگاه با بعضی مسائل و مسائل فردی و اجتماعی روبرو می شوند، وجود مراکز مشاوره در دانشگاه و هدایت استادان توانمند در این مراکز می تواند علاوه بر کمک به دانشجویان، دانشگاه را در راستای دستیابی به رسالت و اهداف خود کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی یادآور شد: آن دسته از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که تمایل به تدریس در دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی دارند، باید برای همکاری با این گونه مراکز علمی از واحد دانشگاهی خود مجوز کسب نمایند در غیر این صورت فعالیت آنان در سایر دانشگاه ها غیرقانونی محسوب می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14481

به "نشست مسئولان دانشگاه آزاد تبریز با خانواده دانشجویان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مسئولان دانشگاه آزاد تبریز با خانواده دانشجویان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید