هیات انتخاب جشنواره موسیقی فجر چه کسانی هستند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اعضای هیات انتخاب سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند. این هیات با مدیریت شاهین فرهت، دبیر هنری جشنواره برای آنالیز و انتخاب اجراهای جشنواره گرد هم آمدند.

هیات انتخاب جشنواره موسیقی فجر چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر، اسامی اعضای هیات انتخاب این جشنواره که طبق آیین نامه تدوین گردیده برای جشنواره انتخاب شدند بدین توضیح است: امیر بکان، رامین بهنا، امیرمهیار تفرشی پور، مانی جعفرزاده، بابک چمن آرا، کیوان فرزین، آیدین صمیمی مفخم، ناصر صفاریان، شهرام صارمی (مدیر اجرایی جشنواره) و شاهین فرهت در مسند دبیر جشنواره و رییس هیات انتخاب.

این هیات طبق آنچه در آیین نامه جشنواره موسیقی فجر آمده است، وظیفه انتخاب گروه ها را برای اجرا در این رویداد موسیقایی برعهده دارند. بخشی از اجراها از هنرمندان شاخص و فعال موسیقی کشور انتخاب می گردد، بخش دیگر اجرای هنرمندانی است که به وسیله فراخوان درخواست حضور در جشنواره را دارند و هیات انتخاب با آنالیز آثار ارسالی تعدادی از هنرمندان متقاضی برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر را انتخاب می نماید.

فراخوان رسمی سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر در تاریخ ششم شهریور ماه اعلام شد و علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند تا تاریخ 15 آذر ماه بر اساس قوانین و مقرارت ذکر گردیده در سایت جشنواره موسیقی فجر (www.fajrmusicfestival.com)، درخواست خود را ارائه نمایند.

سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ 24 تا 30 بهمن ماه امسال با دبیری شاهین فرهت در تهران برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1629

به "هیات انتخاب جشنواره موسیقی فجر چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات انتخاب جشنواره موسیقی فجر چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید