واکنش عضو هیات رئیسه به استعفای تاج، شیعی: خودش صحبت خواهد کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره استعفای مهدی تاج از ریاست این فدراسیون به علت کسالت حالش گفت: هیات رئیسه جلسه ای نداشته است و تاج بعد از بهبود حالش، درباره برنامه های آینده فدراسیون صحبت خواهد کرد.

واکنش عضو هیات رئیسه به استعفای تاج، شیعی: خودش صحبت خواهد کرد

به گزارش خبرنگاران، محمود شیعی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین شرایط جسمانی مهدی تاج و بحث استعفای او از ریاست فدراسیون فوتبال و طرح احتمالی این موضوع در هیات رئیسه فدراسیون ادامه داد: تا به امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه ای نداشتیم طبیعی است وقتی رییس نداشته باشیم جلسه ای نداریم.

وی تاکید کرد: من بیمارستان ایشان را ملاقات کردم. دارند بهتر می شوند. ان شاءالله بهتر بشوند آن موقع صحبت می کنند که برنامه های آینده فدراسیون را چگونه می خواهند پیگیری کنند.

مدیرعامل باشگاه پیکان هم چنین درباره شکست این تیم مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان ما اعتماد به نفس همیشگی را نداشتند. باخت های اخیر روحیه تیم را بهم ریخته است.

وی ادامه داد: آقای فرکی باید فکری به حال این شرایط بکند. تیم ما با این فرایند تیم دچار مشکل می شود.

شیعی گفت: بازی خوبی بود. به تراکتور و تماشاگرانش تبریک می گویم. حقمان باخت نبود. سابقه ندارد که بعد از زدن گل، دو بار گل بخوریم. این موضوع نشانه نبود تمرکز است. باید فکری به حال این تیم شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره احتمال تغییر سرمربی این تیم گفت: ما هفته گذشته جلسه ای چند ساعته درباره آینده داشتیم و برنامه های فرکی برای ترمیم تیم را خواهیم داشت.

وی درباره احتمال مربیگری فرکی در تیم ملی در دو بازی رسمی مقابل کامبوج و هنگ کنگ اظهار کرد: این موضوع را نشنیدم و تکذیب می کنم.

شیعی درباره فرایند مذاکره با مارک ویلموتس برای فسخ قرارداد گفت: ظاهرا بحث حقوقی مشکل سازه شده است.

مدیرعامل پیکان درباره احتمال حضور برانکو در تیم ملی و مشکل ساز شدن مطالبات او در پرسپولیس تاکید کرد: در جریان این موضوع نیستم. هنوز به اندازه کافی زمان داریم.

او درباره احتمال حضور مربی ایرانی در تیم ملی گفت: فکر کنم احتمال انتخاب مربی ایرانی ضعیف باشد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19739

به "واکنش عضو هیات رئیسه به استعفای تاج، شیعی: خودش صحبت خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عضو هیات رئیسه به استعفای تاج، شیعی: خودش صحبت خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید