سرانجام شکست های دالاس در NBA با برد برابر واشنگتن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با چهار مسابقه ادامه پیدا کرد.

سرانجام شکست های دالاس در NBA با برد برابر واشنگتن

به گزارش خبرنگاران، در جریان این مسابقات، تیم دالاس ماوریکس موفق شد در خانه در سالن آمریکن ایرلاین سنتر میهمان خود واشنگتن ویزارد را با نتیجه 119 بر 110 شکست دهد. برای دالاس بازیکن سال اولی لوکا دنچیچ 23 امتیاز، وسلی متئوس 22 امتیاز و هریسون بارنز 19 امتیاز و 13 ریباند کسب کردند تا به شش شکست متوالی دالاس سرانجام دهند. این شانزدهمین پیروزی دالاس مقابل واشنگتن در 17 رویارویی اخیر دو تیم محسوب می گردد.

جان وال ستاره تیم واشنگتن 24 امتیاز و 10 پاس منجر به گل، اتو پرتر و بردلی بیل 19 امتیاز کسب کردند در حالی که بردلی بیل فقط یک شوت از 9 اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد دالاس کرد. در کوارتر دوم تیم دالاس 9 پرتاب سه امتیازی موفق از 14 اقدام خود را (که 4 پرتاب موفق سه امتیازی توسط وسلی متئوس وارد و یک پرتاب توسط لوکا دنچیچ در ثانیه های سرانجامی نیمه اول وارد سبد دالاس شد) گل کردند و موفق به ثبت پیروزی 49-70 در سرانجام نیمه اول شدند که این بیشترین امتیاز کسب شده در سرانجام یک نیمه برای دالاس است. واشنگتن در بازی دیشب فقط یک بار موفق شد از حریف خود در امتیازات پیشی بگیرد که آن هم با پرتاب سه امتیازی اتو پرتر در 5 دقیقه و 38 ثانیه مانده به سرانجام کوارتر اول و با نتیجه 12-13 به دست آمد.

از دیگر نکات جالب بازی دیشب تقابل مربیان دو تیم بود که اسکات بروکس سرمربی واشنگتن و دریک کارلایل سرمربی دالاس در سال 1987 در لیگ چین بازی می کردند و با یکدیگر نیز هم اتاق بودند.

در دیگر بازی تیم شارلوت هورنتس موفق شد در خانه در سالن اسپکترام سنتر با نتیجه 113 بر 102 آتلانتا هاوکس را از پیش رو بردارد. شارلوت با افزایش امتیازات خود در کوارتر چهارم موفق به کسب پیروزی در چهارمین بازی متوالی خانگی خود شد. کمبا واکر گارد آل استاری شارلوت 29 انتیاز و 7 پاس منجر به گل و ماروین ویلیام 20 امتیاز و 8 ریباند کسب کردند.

آتلانتا برای اولین بار در ترکیب آغاز کننده بازی از هر سه بازیکن سال اولی که در مراسم درفت انتخاب نموده بود یعنی تری یانگ، کوین هرتر و امری اسپلمن استفاده کرد. برای آتلانتا تری یانگ 18 امتیاز و 10 پاس منجر به گل و کنت بیزمور 16 امتیاز امتیاز و از روی نیمکت جرمی لین بازیکن فصل گذشته شارلوت 19 امتیاز کسب کردند ولی مانع از هشتمین شکست آتلانتا در 9 تقابل اخیر با شارلوت نشدند.

در دیگر بازی مهم امروز تیم پورتلند با نتیجه 118 بر 103 میلواکی باکس را در خانه در سالن مودا سنتر شکست دهد. سی جی مک کام بهترین بازیکن پورتلند بود که 40 امتیاز، 6 پاس منجر به گل و 5 پرتاب سه امتیازی موفق در 36 دقیقه کسب کرد. ایوان ترنر هم از روی نیمکت 16 امتیاز و 11 ریباند داشت. برای میلواکی ستاره این تیم جیانیس آنتتکونپو 23 امتیاز، 9 ریباند و 6 پاس منجر به گل، بروک لوپز سنتر جدید میلواکی 22 امتیاز و 6 پرتاب سه امتیازی موفق و خریس میدلتون 22 امتیاز، 8 ریباند و 6 پاس منجر به گل کسب کردند. بازی با سرعت بالایی آغاز شد که این روند تا سرانجام ادامه دار بود زیرا شاهد نبرد دو تیم با توان هجومی بالا بودیم که هر دو تیم جز 5 تیم هجومی برتر لیگ هستند.

میلواکی با سرمربی جدید این فصل خود مایک بودنهاوزر کاملا با فرمی جدید بسکتبال بازی می نماید. این تیم فصل گذشته در آمار اقدام های سه امتیازی جزو 5 تیم آخر لیگ بود در حالی که در این فصل دومین تیم لیگ در اقدام های سه امتیازی با میانگین 41 اقدام در هر بازی شده است. میلواکی در شکست 115 بر 113 مقابل بوستون 55 اقدام سه امتیازی داشت که بسیار زیاد است، اما مهمترین تغییر تاکتیکی پورتلند در این فصل با فصل گذشته استفاده از ایوان ترنر به عنوان بازی گردان اصلی در ترکیب ذخیره است (ترنر فصل گذشته جزو 5 بازیکن آغاز کننده تیم پورتلند بود)، که این تغییر باعث شده نیمکت پورتلند به یکی از بهترین نیمکت های لیگ بدل گردد و تاکنون رده نهم را در تعداد امتیازات کسب شده توسط نیمکت یک تیم را از آن خود نموده است.

تیم فینیکس سانز در خانه در سالن تاکینگ استیک ریست آرنا با نتیجه 104 بر 82 مغلوب میهمان خود بروکلین نتس شد. برای بروکلین کریس لورت 26 امتیاز و دی آنجلو راسل 15 امتیاز کسب کردند و برای فینیکس هم دوین بوکر 20 امتیاز و بازیکن سال اولی دی آندر ایتون 15 امتیاز و 13 ریباند به دست آوردند. این سومین پیروزی از 4 مسابقه قبلی بروکلین بود در حالی که برای فینیکس هشتمین شکست در 9 بازی قبلی ثبت شد. یرد دادلی بازیکن سابق تیم فینکس که سابقه هفت حضور را در این تیم دارد، برای اولین بار مقابل تیم سابق خود نهاده شد و نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد. جمال کرافورد هم با بازی کردن در بازی دیشب تعداد بازی های خود در لیگ NBA را به 127 بازی رساند و رتبه بیست و نهم لیگ در این زمینه را از آن خود کرد.

بهترین مکان برای آغاز قدرتمند در 4 مسابقه خارج از خانه در کنفرانس غرب برای بروکلین، شهر فینیکس بود چرا که در سه بازی آینده با تیم های غربی به ترتیب با دنور ناگنس، گلدن استیت واریرز و مینه سوتا تیمبرولوز است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2251

به "سرانجام شکست های دالاس در NBA با برد برابر واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام شکست های دالاس در NBA با برد برابر واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید