سرانجام مرحله آموزش تسهیلگران طرح توان افزایی اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از سرانجام مرحله آموزش تسهیلگران طرح ارتقاء تاب آوری و توان افزایی اجتماعی در استان اطلاع داد.

سرانجام مرحله آموزش تسهیلگران طرح توان افزایی اجتماعی در خراسان جنوبی

مجتبی ابراهیمی، امروز سه شنبه 26 اسفند به رسانه های گروهی با اشاره به اجرای طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی ویژه اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب در دو مرحله، گفت: در این طرح کارفرما اداره کل امور زنان و خانواده استانداری بوده و جهاددانشگاهی استان نیز مجری طرح است.

به گزارش خبرنگاران، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح، اهداف اجتماعی و اشتغال در حوزه کسب و کار خانگی برای افراد در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این آموزش ها بیشتر با هدف ارتقای سطح توانمندی افراد در نظر گرفته شده است چراکه در مفهوم تاب آوری این گونه بیان می کنیم که اشخاص بتوانند ضمن غلبه برمسائل خود به یاری دیگران نیز بیایند و از طرف دیگر چون عمده مسائل فعلی جامعه به مسائل مالی برمی گردد، بخشی از آموزش های این دوره نیز مرتبط با راه اندازی کسب و کارهای خانگی در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی اعلام کرد: مرحله اول برای توان افزایی و توسعه ظرفیت های مدرسین به وسیله برگزاری کارگاه های آموزشی - مشورتی ویژه 20 نفر از نمایندگان اجتماعی به عنوان تسهیلگر محلی برگزار گردید.

وی یادآور شد: مرحله دوم شامل آموزش جوامع محلی در حوزه های مختلف به وسیله برگزاری نشست های آموزشی- مشارکتی توسط تسهیلگران سطح دو که در مرحله اول آموزش و مشاوره لازم را دیده اند برای تعداد حداقل 270 نفر از اعضای جوامع محلی با تاکید بر مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر و افراد در معرض آسیب در استان برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52646

به "سرانجام مرحله آموزش تسهیلگران طرح توان افزایی اجتماعی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مرحله آموزش تسهیلگران طرح توان افزایی اجتماعی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید