پای گردشگری کرمان در تبلیغات می لنگد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه پای گردشگری استان کرمان در حوزه تبلیغات می لنگد، بیان کرد: در طول سال های گذشته بارها این نکته را به مدیران وقت میراث فرهنگی استان تذکر داده ام اما هیچ گاه ترتیب اثری داده نشد.

پای گردشگری کرمان در تبلیغات می لنگد

محمدمهدی افضلی عصر امروز با حضور در غرفه خبرنگاران، در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان کرمان گفت: در حال حاضر بر خلاف سایر ادارت و نهادها، روابط عمومی میراث فرهنگی هیچ گونه توضیح وظایفی برای انجام تبلیغات ندارد و به همین بهانه نیز بودجه ای در اختیار ندارد. مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه صنعت گردشگری این استان از نبود تبلیغات مناسب رنج می برد، اظهار کرد: این مساله به دلیل وجود موازی کاری ها در حوزه های مختلف اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان است. وی اضافه نمود: کلیه اعتبارات تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در اختیار واحدی به نام تبلیغات و بازاریابی این اداره کل است که در این حوزه نیز بر خلاف انتظارات به دلایلی بسیار ضعیف عمل می گردد. مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید براینکه این مساله در تمامی ادارت کل میراث فرهنگی سراسر کشور وجود دارد، توضیح داد: اما بسیاری از استان ها این اختیارات و اعتبارات را به روابط عمومی ها تفویض نموده اند که نتیجه آن ایجاد وحدت رویه در معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری آن استان ها شده است. وی با بیان این مطلب که با این ساز و کار اشتباه نمی توان برنامه ای برای معرفی و تبلیغات استان کرمان داشت، اظهار کرد: نتیجه آن می گردد که در حال حاضر استان کرمان حتی برای خود هم استانی ها نیز ناشناخته است. افضلی در خصوص میزان اعتبار تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: پس از 12 سال کار در روابط عمومی این اداره کل هیچ گاه نفهمیدم که چه میزان اعتباربرای تبلیغات داریم. وی عنوان کرد: برخلاف نیازهای صنعت گردشگری، در چند سال اخیراستان کرمان در هیچ نمایشگاه بین المللی شرکت ننموده و اگر هم داشته است بخش خصوصی با توان و هزینه خود حضور یافته است. مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه پای گردشگری استان کرمان در حوزه تبلیغات می لنگد، عنوان کرد: در طول سال های گذشته بارها این نکته را به مدیران وقت میراث فرهنگی تذکر داده ام اما هیچ گاه ترتیب اثری داده نشد. وی با ابراز خرسندی از راه اندازی سایت شفاف سازی در شهرداری کرمان، گفت: امیدوارم همه ادارات و نهادها نیز با الگو دریافت از مجموعه شهرداری کرمان میزان اعتبارات و هزینه نمودها در حوزه های مختلف را جهت اطلاع عموم منعکس کنند شاید از این طریق به برخی ابهامات پاسخ داده گردد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2407

به "پای گردشگری کرمان در تبلیغات می لنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای گردشگری کرمان در تبلیغات می لنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید