چالش عظیم حامد لک تا خاتمه فصل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حامد لک و کارت زردهایش همواره دغدغه تیم هایی بوده که او در آن ها حضور داشته است. لک در پرسپولیس اگرچه تغییرات زیادی کرد و با آن دروازه بان پرحاشیه همیشگی فاصله گرفت، اما در کارت زرد گرفتن خرق عادت نکرد. شماره یک پرسپولیسی ها تا این جای فصل 6 کارت زرد دریافت نموده و در میان بازیکنان تیمش رکورددار است! او که یک محرومیت را از سر گذرانده در صورت گرفتن یک کارت زرد دیگر باز هم باید یک بازی را دور از دروازه باشد.

چالش عظیم حامد لک تا خاتمه فصل

شاید این اتفاق در حالت عادی خیلی یحیی گل محمدی را نگران نمی کرد، اما نبودن یک دروازه بان دوم در تیم می تواند محرومیت لک را به یک بحران عظیم تبدیل کند. بوژیدار رادوشویچ برخلاف وعده هایی که داده شد به تیم برنگشت و در این چند بازی امیرمحمد یوسفی، دروازه بان جوان تیم های پایه روی نیمکت نشسته است.

در 4 هفته به جای مانده که هر بازی برای قرمز ها حکم مرگ و زندگی را دارد کوچکترین اتفاقی می تواند تبعات عظیمی داشته باشد. سه اخطاره شدن حامد لک و محرومیت او از یکی از این چهار بازی از همان اتفاق های ناگوار است که از نظر روحی و فنی ضربه عظیمی به تیم یحیی خواهد زد. قطعا کادرفنی پرسپولیس در این مورد صحبت های زیادی با دروازه بانش انجام داده است و به همین علت است که او در این چند هفته کوشش نموده کوچکترین اشتباه و اعتراضی انجام ندهد. وظیفه عظیم حامد لک تا خاتمه لیگ علاوه بر کلین شیت نگرفتن کارت زرد است که شاید این وظیفه دوم حتی از اولی هم مهم تر باشد.

فوتبال 360

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60925

به "چالش عظیم حامد لک تا خاتمه فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش عظیم حامد لک تا خاتمه فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید