کرمان، بگوویچ: از نتیجه راضی ام، از عملکرد تیم نه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: وقتی در بازی یک بر صفر عقب افتادیم و نتیجه را مساوی کردیم باید از نتیجه راضی باشیم اما اگر صادقانه بگویم واقعاً از عملکرد تیم راضی نبودم.

کرمان، بگوویچ: از نتیجه راضی ام، از عملکرد تیم نه

به گزارش خبرنگاران از سیرجان, وینگو بگوویچ در نشست خبری بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازیکنانم همه کوشش شان را کردند اما باید بگویم که ما هنوز به سطح بازی که مد نظر داریم نرسیدیم و با آنچه مدنظرم است بسیار فاصله داریم. امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری از گل گهر ببینیم. در دوره آماده سازی مقابل سپاهان و پرسپولیس بازی های بسیار خوبی داشتیم اما امروز مقداری بازیکنان مان استرس داشتند. این اولین بازی لیگ برتر بود و بازیکنان برای همین با استرس و پر اشتباه بودند که طبیعی است.

وی گفت: تبریک می گویم به طرفداران و شرکت گل گهر برای ساخت و تجهیز استادیوم و همچنین به تمام مهندسان و کارگرانی که شب و روز زحمت کشیدند. تشکر می کنم از طرفدارانی که به استادیوم آمدند و از تیم حمایت کردند. مطمئن باشید در آینده بازی های بهتری انجام می دهیم.

سرمربی گل گهر با بیان اینکه داوری در این بازی خوب بود و بازی جوانمردانه طی شد توضیح داد: وقتی در بازی یک بر صفر عقب افتادیم و نتیجه را مساوی کردیم باید از نتیجه راضی باشیم اما اگر صادقانه بگویم واقعاً از عملکرد تیم راضی نبودم.

بگوویچ گفت: در بازی های محبت آمیز خوب بودیم اما امروز خوب نبودیم. این اولین بازی لیگ بود و شرایط خاص خودش را داشت. خیلی از بازیکنان داخل زمین سابقه بازی در لیگ برتر را نداشتند. امیدوارم و مطمئنم که در آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت. امروز روز ما نبود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12381

به "کرمان، بگوویچ: از نتیجه راضی ام، از عملکرد تیم نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان، بگوویچ: از نتیجه راضی ام، از عملکرد تیم نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید