گل بونجاح به استقلال، بهترین گل آسیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC)، گل بونجاح، مهاجم الجزایری السد به استقلال را به عنوان بهترین گل مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

گل بونجاح به استقلال، بهترین گل آسیا

به گزارش خبرنگاران ، پاس پشت پای زیبای ژاوی که به بونجاح رسید، مهاجم الجزایری السد به عمق دفاع استقلال یورش برد و پس از دریبل محمد دانشگر، دروازه رحمتی را باز کرد. گل زیبایی که حالا در نظرسنجی سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) به عنوان بهترین گل مرحله رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب گردیده است.

بونجاح البته در این مسابقه گل دیگری از روی نقطه پنالتی برای السد به ثمر رساند و با دو گل و یک پاس گل، نقش ویژه ای در پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل استقلال ایفا کرد.

به جز گل بونجاح، سه گل زیبای دیگر هم در این مرحله از رقابت ها در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مورد نظرسنجی قرار گرفته بودند که گل بونجاح در نهایت انتخاب شد. گل های سرجینیو و لوکاس سیلوا از کاشیما آنتلرز ژاپن به تیانجین چین و گل دامیانوویچ از سامسونگ کره جنوبی به چونبوک موتورز، از دیگر نامزدهای این عنوان بودند.

صفحه توییتری AFC این خبر را با انتشار فیلم این گل اعلام نموده است و تماشای فیلم این گل یکبار دیگر نقطه ضعف های دفاعی استقلال را یادآور می گردد و کار سختی که این تیم برای پیروزی در بازی برگشت و کسب مجوز صعود به مرحله بعد، در پیش دارد.

شفر با چه برنامه ای می خواهد هم مهاجمان قدرتمند السد را مهار کند و هم آمادگی تیم خود را برای مقابله با آن ها افزایش دهد؟

210 - 10

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 538

به "گل بونجاح به استقلال، بهترین گل آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل بونجاح به استقلال، بهترین گل آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید