یوتیوب میزبان یاری های مالی خیرخواهانه کاربران می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یوتیوب قصد دارد با توسعه ابزارهای جدید، به جمع آوری یاری های مالی خیرخواهانه به کانال های موسسات خیریه در این شبکه اجتماعی یاری کند.

یوتیوب میزبان یاری های مالی خیرخواهانه کاربران می گردد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت سی نت، یوتیوب بعنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت گوگل، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی و بزرگترین پلت فرم پخش آنلاین ویدیو در دنیا محسوب می گردد که هم اکنون میلیاردها کاربر در آن عضویت داشته و به طور روزانه از ویدیوهای به اشتراک گذاشته گردیده در آن بهره می برند.

حالا یوتیوب اعلام نموده که قصد دارد با توسعه و ارائه ابزارهای جدید، به کاربران این امکان را بدهد تا به منظور گردآوری یاری های مالی انسان دوستانه و خیرخواهانه از این پلت فرم استفاده نموده و در صورت تمایل یاری های خود را برای کانال های فعال موسسات خیریه موردنظر ارسال نمایند.

بر اساس گزارش های منتشر گردیده، این ابزارها در حال حاضر تنها به صورت آزمایشی تحت عنوان یوتیوب گیوینگ (YouTube Giving) فعالیت خود را بر روی تعداد محدودی از کانال های تعیین آغاز نموده اند تا به اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه خود ادامه دهند.

یکی از این کانال ها که برای نجات حیوانات بی خانمان و اذیت گردیده در یوتیوب فعالیت می نماید، Hope for Paws نام دارد که کاربران در صورت تمایل می توانند یاری های مالی خود را به حساب این موسسه واریز و ارسال نمایند.

تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان انتشار و اجرای کامل این قابلیت به طور رسمی از سوی یوتیوب منتشر نگردیده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 636

به "یوتیوب میزبان یاری های مالی خیرخواهانه کاربران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب میزبان یاری های مالی خیرخواهانه کاربران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید