2فضانورد روسی در نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کیش شرکت می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران ، الکساندر میسورکین (Alexander Misurkin) فضانورد روسی همزمان با برگزاری نمایشگاه هوایی کیش، روز دوشنبه 5 آذرماه در سالن خلیج فارس مرکز همایشهای بین المللی کیش سخنرانی می نماید.

2فضانورد روسی در نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کیش شرکت می نمایند

در این نمایشگاه که بسیاری از مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری، وابستگان نظامی کشورهای مختلف، بیش از 30 عکاس از اتحادیه اروپا و حدود 200 خبرنگار، عکاس، فیمبردار، گزارشگر و مستندساز داخلی و خارجی حضور دارند، الکساندر میسورکین در خصوص فضانوردی، ایستگاه فضایی و رکورد کار فضانوردان در فضای باز کیهانی به حاضران اطلاعاتی ارائه می نماید.

الکساندر میسورکین و آنتوان اشکاپلروف دو فضانورد روسی هستند که به مدت 8 ساعت و 7 دقیقه در بیرون از ایستگاه فضایی بین المللی باقی ماندند.

الکساندر میسورکین متولد 23 سپتامبر 1977 میلادی در روسیه و در نیروی هوایی روسیه مشغول فعالیت است وی خلبان و مهندس پرواز 39 ساله روسی و عضو آژانس فضایی روسیه است. میسورکین فعالیت های فضایی خود را از سال 2006 شروع نموده است و در ماموریت های ناوگروه اعزامی 35/36 حضور داشته است و اولین پرواز کمتر از شش ساعت را به ایستگاه فضایی تجربه نموده است. پیش از آن رسیدن فضاپیماها به ایستگاه فضایی حدود دو روز طول می کشید.

مأموریت اکسپدیشین 35-36 (سایوز تی ام آی - 08 ام) از مهمترین مأموریت های این فضانورد روسی بوده است.

یادآور می گردد نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش از 5 تا 8 آذر ماه جاری در جزیره کیش برگزار می گردد. طی مدت یاد شده ده ها هواپیمای نظامی و غیرنظامی داخلی و خارجی به انجام نمایش های هوایی خواهند پرداخت.

جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در فاصله 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2613

به "2فضانورد روسی در نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کیش شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2فضانورد روسی در نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کیش شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید