به نام یونس نقد می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شصت و پنجمین نشست ترنم قلم همراه با جلسه نقد و آنالیز کتاب به نام یونس نوشته علی آرمین در فرهنگسرای گلستان برگزار می گردد.

به نام یونس نقد می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در این نشست که با حضور نویسنده کتاب، علی آرمین و منتقدین احسان عباسلو و محمدرضا گودرزی برگزار می گردد، این رمان معرفی و آنالیز می گردد و علاقه مندان می توانند سوالات خود را درباره این کتاب از نویسنده و منتقدین بپرسند. همچنین بخش هایی از کتاب توسط نویسنده آن خوانده می گردد.

رمان به نام یونس، روایتی متفاوت از زندگی همراه با تمام مشکلات و رنج های آن است. یونس، روحانی جوانی است که دخترش در یک تصادف آسیب جدّی می بیند؛ او نذر می نماید تا برای تبلیغ به یکی از روستاهای محروم برود، به این امید که حال دختر کوچکش دوباره خوب گردد. اما حضور او در روستا و زندگی اش کنار مردم آن منطقه، صفحه ای جدید از سرنوشت را برایش رقم می زند چرا که تقدیر زندگی او بی شباهت به داستان زندگی حضرت یونس علیه السلام نیست. مشکلات، پی درپی وارد می شوند و یونس باید به حکم قرعه، با آنان روبه رو گردد و بجنگد.

این رمان 207 صفحه ای، سومین تجربه علی آرمین در رمان نویسی به شمار می رود.

رمان به نام یونس در زمستان 97 توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسید و به عنوان کاندیدای دریافت جایزه قلم زرین در بخش بزرگسال در سال 97 معرفی گردید.

نشست نقد و آنالیز رمان به نام یونس روز سه شنبه 6 شهریور ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان برگزار می گردد. حضور علاقه مندان در این برنامه برای عموم آزاد است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 363

به "به نام یونس نقد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نام یونس نقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید