دومین پیروزی تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های آسیایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی واترپلوی ایران دومین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را نیز با پیروزی مقابل تیم کره جنوبی پشت سر گذاشت.

دومین پیروزی تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، عصر امروز (یکشنبه) 4 شهریور 1397 در ادامه مسابقات واترپلوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، تیم ملی واترپلوی ایران در دومین مسابقه خود به مصاف تیم کره جنوبی رفت که در خاتمه این بازی با حساب 16 بر 11 مقابل حریفش به پیروزی رسید.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه 5 بر 3 به خاتمه رسید اما در پریود دوم بازی ملی پوشان ایران توانستند اختلاف خوبی را با حریفشان ایجاد نموده و 7 بر 12 پیروز به استراحت بروند. کوارتر سوم این دیدار نیز با حساب 13 بر 9 به سو شاگردان الکساندر چیریچ به خاتمه رسید. واترپلوئیست های ایران در کوارتر چهارم مقابل کره جنوبی به آب زدند که با به ثمر رساندن سه گل و دریافت دو گل، 16 بر 11 در دومین بازی خود به پیروزی رسیدند.

تیم ملی واترپلوی ایران در گروه A این رقابتها با تیمهای قزاقستان، سنگاپور و کره جنوبی هم گروه است. ایران با دو پیروزی مقابل سنگاپور و کره جنوبی تقریبا صعودش به یک چهارم نهایی را قطعی نموده است. در صورتی که فردا قزاقستان بتواند سنگاپور را شکست دهد که بسیار هم احتمال دارد، صعود ایران و قزاقستان پیش از بازی سوم قطعی می گردد و این دو تیم باید برای سرگروهی به مصاف یکدیگر بروند.

راهنمایی تیم ملی واترپلوی ایران را الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی بر عهده دارد. ترکیب تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی نیز به قرار زیر است:1) امید لطف پور2) شایان قاسمی3) علی پیروزخواه4) امیرحسین کیهانی5) مهدی یزدان خواه6) محمدجواد عباسی7) ارشیا الماسی8) پیمان اسدی9) سهیل رستمیان10) امیر دهداری11) امیر حسین رهبر12) حامد ملک خانبانان13) حسین خالدی

کادر فنی:نادر غفوری (سرپرست)الکساندر چیریچ (سرمربی)وحید رضایی (مربی)امیر عباس اکبرنژاد(مربی بررسی)خسرو حمزه(مربی روانشناس)

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 366

به "دومین پیروزی تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید