فوتبال دنیا، ماروتا: مطلقاً قصد ریاست فدارسیون فوتبال ایتالیا را ندارم، یوونتوس فینالیست شود برای تشویقش به ورزشگاه می روم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال دنیا - جوزپه ماروتا فرضیه جدایی اش از یوونتوس برای تصدی پست ریاست نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا را رد کرد.

فوتبال دنیا، ماروتا: مطلقاً قصد ریاست فدارسیون فوتبال ایتالیا را ندارم، یوونتوس فینالیست شود برای تشویقش به ورزشگاه می روم

به گزارش خبرنگاران، جوزپه ماروتا تأیید کرد که باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته با او قطع همکاری کند و مطلقاً قصد ندارد در فدراسیون فوتبال ایتالیا مشغول به کار شود.

روز گذشته (یکشنبه) اعلام شد که مدیراجرایی باشگاه یوونتوس در انتها ماه اکتبر به کارش انتها می دهد و دلایلی هم برای آن ذکر شد از جمله اینکه این تصمیم از جانب بانوی پیر بوده است. ماروتا با تأیید این موضوع گفت: این شرایطی است که باشگاه می خواست و من هم با همه علاقه ام به یوونتوس و اعضایش، باید خودم را با خواسته ها و برنامه های آن وفق دهم. فکر نمی کنم درست باشد بگوییم که مرا بیرون انداخته اند چون این زیاده روی است. من یک کارمند شرکتی هستم پس کاملاً طبیعی است که در یک شرکت، یکسری افراد جایگزین یکدیگر شوند. من مطمئنم که در این سال های پر از موفقیت با صد درصد توانم برای یوونتوس کار کرده ام و امیدوارم آنهایی که بعد از من می آیند هم موفق باشند، البته این تصمیم تلخی است چون دنیای کار و ورزش از احساسات ساخته شده است. در این 8، 9 سال من احساسات خوب فراوانی را تجربه کردم.

ماروتا در ادامه با رد شایعه تمایلش به کاندیداتوری در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا، در حالی که شنیده می شود باشگاه های رم، ناپولی، منچستریونایتد و بارسلونا هم خواهان استخدام وی هستند، گفت: من قویاً این موضوع که می خواهم برای ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا کاندیدا شوم را تکذیب می کنم چون این جزو گزینه هایم برای آینده نیست با این حال احتمال پیوستن به یک باشگاه بزرگ دیگر را رد نمی کنم چون من کسی هستم که 40 سال متوالی در فوتبال باشگاهی کار کرده است و این اولین باری است که در طول یک فصل، بیکار می شوم. لازم است که کمی استراحت کنم اما دوست دارم از آغاز فصل 20-2019 کارم را در یک تیم دیگر از سر بگیرم.

باشگاه یوونتوس علناً اعلام کرده که امسال قهرمانی در لیگ قهرمانان را در اولویت اهدافش قرار داده است. اگر این اتفاق رخ دهد، آیا ماروتا در فینال و جشن قهرمانی بانوی پیر شرکت خواهد داشت؟ او در پاسخ به این سؤال مطرح نمود: خوشحال می شوم که یوونتوس به فینال برسد چون اگر این اتفاق رخ دهد نه تنها تلاش های من بلکه تلاش های همکاران و دستیارانم فابیو پاراتیچی و پاول ندود هم ثمر داده است. اگر یوونتوس به فینال برسد من هم آنجا خواهم بود و تشویقش می کنم اما فقط به عنوان یک طرفدار.

با تور ایتالیا همراه باشید.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1120

به "فوتبال دنیا، ماروتا: مطلقاً قصد ریاست فدارسیون فوتبال ایتالیا را ندارم، یوونتوس فینالیست شود برای تشویقش به ورزشگاه می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماروتا: مطلقاً قصد ریاست فدارسیون فوتبال ایتالیا را ندارم، یوونتوس فینالیست شود برای تشویقش به ورزشگاه می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید