ماشین سازی می تواند استقلال، پرسپولیس و سپاهان را ببرد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی ماشین سازی تبریز می گوید به جز ایجاد خودباوری در بازیکنان، کار خاصی در این تیم نکرده است.

ماشین سازی می تواند استقلال، پرسپولیس و سپاهان را ببرد؟

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: در هفته های گذشته فقط تساوی کسب کردیم اما روند تیم بسیار خوب است. موقعیت های خوبی مقابل رقبا خلق می کنیم. تلاشمان را می کنیم که کارمان به بهترین شکل صورت بگیرد. در خط دفاع پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم اما در خط حمله احتیاج به تمرکز و دقت عمل بالاتر داریم.

وی با بیان این که سعی می نماید رضا خالقی فر را در شرایط آرمانی حفظ کند، گفت: اکنون در میانه های جدول حضور داریم. طی صحبت با هیات مدیره به این نتیجه رسیدیم که چند بازیکن را در نیم فصل جذب و تیم را تقویت کنیم.

سرمربی ماشین سازی یادآور شد: کم کم مردم به این تیم روی آورند و وظیفه ما سنگین تر شده است. از نظر کیفی بازیکنان با تمام قوا در تمرینات حضور دارند.

مهاجری اعلام نمود: سه بازی باقی مانده تا نیم فصل نخست را به ناچار با اندک بازیکنان موجود برگزار می کنیم. در نیم فصل با تقویت تیم، بهتر خواهیم شد.

سرمربی ماشین سازی اظهار کرد: شرایط متفاوتی را در ماشین سازی پشت سر می گذارم. این تیم را می توان با استقلال اهواز که به نایب قهرمانی لیگ رسید، مقایسه کرد. آن سال تیم ما مسائل زیادی داشت اما نتوانست قهرمان گردد. این اتفاق به خاطر اشتباه یاری داور در یکی از بازی ها رخ داد. حقمان قهرمانی در لیگ برتر بود.

مهاجری با بیان این که کار خاصی در ماشین سازی نکرده است، گفت: کارم من ایجاد خودباوری در ماشین سازی است. اکنون بازیکنان باور دارند که می توانند تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال را شکست دهند. بازی های اخیر گواهی بر این موضوع است. سپاهان بازیکنان خوبی دارد. این موضوع نشان می دهد سپاهان قدرتمند است اما قول می دهیم برای بردن سپاهان تمام تلاشمان را می کنیم. فردا فوتبال خوبی را ارائه می کنیم و در خاتمه بازی سرافراز از زمین خارج می شویم.

او تاکید نمود: تا زمانی که ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، لبریز از تماشاگر نگردد، به خواسته هایم نرسیده ام.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2631

به "ماشین سازی می تواند استقلال، پرسپولیس و سپاهان را ببرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی می تواند استقلال، پرسپولیس و سپاهان را ببرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید